Kauanko olette olleet sinkkuja?

kaikysyäsaa

Eikö olisi parempi elää kumppanin kanssa?

99

1232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en.siksi.halua

Mutta naisilla on peppureikä josta tulee kakkelbäriä.

• Ikiaikamiespoikasinkku

36 vuotta, enpä nyt tiedä aika menetteleväähän tämä on kun ei paremmastakaan tiedä. Olen luopunut niistä lapsellisista unelmista, että joku nainen muka tulisi ja "pelastaisi" mut, ei se vaan niin mene kuitenkaan. Alkuihastuksen jälkeen kuitenkin viimeistään alkaisi pännimään toisen naama ja kaikki tavat yms. että sitä kaipaisi sinkuksi taas.

• turhialupauksia

Ei ole parempi elää miehen kanssa. Miehet pettää, juopottelee ja loppujen lopuksi miehet ei tiedä mitä parisuhde tarkoittaa.

• SoliterniuM1977

Ei ole parempi elää naisen kanssa. Naiset pettää, juopottelee ja loppujen lopuksi naiset eivät tiedä mitä parisuhde tarkoittaa.

Tehtiin näin samanlainen yleistys naisista. Aika epäreilua eikö?

Totuus on se, että suurin osa miehistä ja naisista haluaa vakaan parisuhteen jossa voi luottaa toiseen. Yleensä vaan useista kumppaneista kokemuksia omaavat miehet/naiset eivät enää pysty aidosti luottamaan tai rakastamaan ja leimaavat kaikki juuri aloittajan mukaisella tavalla.

• 4,5 kk taitaa tulla nyt. Alkuun oli tosi paska fiilis, niinkuin arvata saattaa, mutta nyt on prioriteetit selkiämässä. Haluan sellaisen naisen itselleni, että niitä ei joka nurkalla tapaa. Eli voi olla vaikea löytää. Mutta tunnistan kyllä kun kohdalle sattuu.

Ei siis kiireitä. Ennemmin yksin kuin alkais väkisin jotain vääntämään. Eli ei tässä kyllä mitään tarvista. Selviää aika hyvin ilmankin.
      En tiedä jäisinkö mistään paitsi, jos en löydä just sitä oikeaa? Tiedän jo mitä se on ja ei kiitos.

• Nyt alkaa tulla mies järkiinsä, kauanhan se kestikin että meni viesti perille ja järki voitti yltiöpositivismin. Jatkossa alkaa säästymään rahaa ja hermoja rutkasti verrattuna höntyilyyn unelmien perässä jotka ei ehkä koskaan toteudu suominaisen kanssa.

• Harmaaritari kirjoitti:

Nyt alkaa tulla mies järkiinsä, kauanhan se kestikin että meni viesti perille ja järki voitti yltiöpositivismin. Jatkossa alkaa säästymään rahaa ja hermoja rutkasti verrattuna höntyilyyn unelmien perässä jotka ei ehkä koskaan toteudu suominaisen kanssa.

No itseasiassa sopiva oiskin tiedossa, mutta kilometrejä liikaa välissä ja muuta hässäkkää. Mutta ei tässä oo kuukauteen ainakaan tullut höntyiltyä mihinkään suuntaan sillä raivolla. Tässä ihan savolaisittain naatiskellaan nykytilanteesta.

Kun oot noin vanhankunnonajan mies, niin tänään tuli mullekin mieleen, että vanhassa vara parempi. Valtion metallinen perämoottoritekniikan ihme 70 luvulta pärähti vaan tulille 15-20 vuoden ruususen unen jälkee. Bing-kaasutin vaati putsauksen ja uudet kynttilät. Ja rallattaa niin nätisti. Pikkuisen pääs touhutippaa housuun kun toimi niin hyvin.

• Dissident kirjoitti:

No itseasiassa sopiva oiskin tiedossa, mutta kilometrejä liikaa välissä ja muuta hässäkkää. Mutta ei tässä oo kuukauteen ainakaan tullut höntyiltyä mihinkään suuntaan sillä raivolla. Tässä ihan savolaisittain naatiskellaan nykytilanteesta.

Kun oot noin vanhankunnonajan mies, niin tänään tuli mullekin mieleen, että vanhassa vara parempi. Valtion metallinen perämoottoritekniikan ihme 70 luvulta pärähti vaan tulille 15-20 vuoden ruususen unen jälkee. Bing-kaasutin vaati putsauksen ja uudet kynttilät. Ja rallattaa niin nätisti. Pikkuisen pääs touhutippaa housuun kun toimi niin hyvin.

Uteliaisuuttani - oletko vielä sinkku? Mitenkä on mennyt se yrittäjän kanssa? Onko perämoottori kunnossa nyt? Jotenkin huvitti lukea vuoden takaisi juttuja, jotka joku oli nostanut esille uudelleen.

Itse tapaan ilmeisesti kahden viikon päästä yhden naisen kaksi kertaa. Hän saattaisi päästää minut sinkkuudestani ehkä pitkässä juoksussa pois. Minusta hän oli tänään hivenen laittaitunut, kun törmäsimme. Kivaa on se, että meillä on yhteisiä tuttuja ja ehkä samanlaiset arvot?

Mitenkä töissä menee?

• Faith.Hope.Love kirjoitti:

Uteliaisuuttani - oletko vielä sinkku? Mitenkä on mennyt se yrittäjän kanssa? Onko perämoottori kunnossa nyt? Jotenkin huvitti lukea vuoden takaisi juttuja, jotka joku oli nostanut esille uudelleen.

Itse tapaan ilmeisesti kahden viikon päästä yhden naisen kaksi kertaa. Hän saattaisi päästää minut sinkkuudestani ehkä pitkässä juoksussa pois. Minusta hän oli tänään hivenen laittaitunut, kun törmäsimme. Kivaa on se, että meillä on yhteisiä tuttuja ja ehkä samanlaiset arvot?

Mitenkä töissä menee?

Joo, en ole enää. Ja hyvin on mennyt suhde eteenpäin. Perämoottorikin on kunnossa, tai siis niitähän on oikeastaan kaksikin siinä veneessä. Toinen nopeampaan liikkumiseen ja toinen uisteluun ja varamoottoriksi tarkoitettu 5 hp tohatsu. Molemmat toimii hyvin. Joo, mäkin taisin tään lukea uudelleen ja jännä huomata, että jo tuolloin on aikamoinen tyyneys laskeutunut munkin ajatusmaailmaan. Muistan, että se kevät oli aika karuakin aikaa...mutta sellaista se elämä on...joskus mennään ylämäkeen ja välillä lasketellaan alamäkeä vauhdilla.

No sehän kiva kuulla. Kannattaa lähteä tapailemaan naista ihan ilman suurempia etukäteishaaveita, kyllä se sitten ajallaan näyttää, mitä siitä tulee.

Tässä tämä sivussa sujuvasti kulkee...

• Dissident kirjoitti:

Joo, en ole enää. Ja hyvin on mennyt suhde eteenpäin. Perämoottorikin on kunnossa, tai siis niitähän on oikeastaan kaksikin siinä veneessä. Toinen nopeampaan liikkumiseen ja toinen uisteluun ja varamoottoriksi tarkoitettu 5 hp tohatsu. Molemmat toimii hyvin. Joo, mäkin taisin tään lukea uudelleen ja jännä huomata, että jo tuolloin on aikamoinen tyyneys laskeutunut munkin ajatusmaailmaan. Muistan, että se kevät oli aika karuakin aikaa...mutta sellaista se elämä on...joskus mennään ylämäkeen ja välillä lasketellaan alamäkeä vauhdilla.

No sehän kiva kuulla. Kannattaa lähteä tapailemaan naista ihan ilman suurempia etukäteishaaveita, kyllä se sitten ajallaan näyttää, mitä siitä tulee.

Tässä tämä sivussa sujuvasti kulkee...

Dissidnet: "No sehän kiva kuulla. Kannattaa lähteä tapailemaan naista ihan ilman suurempia etukäteishaaveita, kyllä se sitten ajallaan näyttää, mitä siitä tulee. "

Kaveruussuhde siitä ilmeisesti tulee, vaikka tietysti haaveilen siitä, että jonain päivänä hän olisi kainalossani. Aika näyttää ja minä katson tässä tapauksessa vuosien päähän, sillä hän on vuonna 1991 syntynyt eli aika nuori. Ei kerkiä rupsahtaa vielä vuosiin! Sitä paitsi se ystävyys siinä kaikkein tärkeintä on?

Dissidnet: "No sehän kiva kuulla. Kannattaa lähteä tapailemaan naista ihan ilman suurempia etukäteishaaveita, kyllä se sitten ajallaan näyttää, mitä siitä tulee. "

Kaveruussuhde siitä ilmeisesti tulee, vaikka tietysti haaveilen siitä, että jonain päivänä hän olisi kainalossani. Aika näyttää ja minä katson tässä tapauksessa vuosien päähän, sillä hän on vuonna 1991 syntynyt eli aika nuori. Ei kerkiä rupsahtaa vielä vuosiin! Sitä paitsi se ystävyys siinä kaikkein tärkeintä on?

Hah... Rupsahtaa... No johan on jutut... Pikkuisen kannattaa joo kuvitelmiin viskata viileää vettä jo tässä vaiheessa...

• Dissident kirjoitti:

Hah... Rupsahtaa... No johan on jutut... Pikkuisen kannattaa joo kuvitelmiin viskata viileää vettä jo tässä vaiheessa...

Visiossani hän näyttää kahden vuoden päästä jokseenkin samannäköiseltä nuorelta ja on vielä alle 30 v. Kyllä sellaista naista mielellään kaverina katselee kuin jotain 40-vuotiasta naista, jonka kanssa ei tunne mitään yhteistä. Saa nähdä mitä tulee. En ole heittämässä kylmää vettä, mutta toivossa on hyvä elää.

Lopettelen tähän tämän päivän osalta, sillä pitäisi laittaa ruokaa ja katsoa yksi leffaa. Nähdään joku toinen päivä, mutta taidan jättää täällä kirjoittelun. Hyvää työpäivän jatkoa!

Visiossani hän näyttää kahden vuoden päästä jokseenkin samannäköiseltä nuorelta ja on vielä alle 30 v. Kyllä sellaista naista mielellään kaverina katselee kuin jotain 40-vuotiasta naista, jonka kanssa ei tunne mitään yhteistä. Saa nähdä mitä tulee. En ole heittämässä kylmää vettä, mutta toivossa on hyvä elää.

Lopettelen tähän tämän päivän osalta, sillä pitäisi laittaa ruokaa ja katsoa yksi leffaa. Nähdään joku toinen päivä, mutta taidan jättää täällä kirjoittelun. Hyvää työpäivän jatkoa!

Elä visioi mitään, kun sitten saatat pettyä, tai ymmärtää väärin toisen mietteitä/tunteita...

Joo, nähdään taas joskus... Ja kiitos.

• Dissident kirjoitti:

Elä visioi mitään, kun sitten saatat pettyä, tai ymmärtää väärin toisen mietteitä/tunteita...

Joo, nähdään taas joskus... Ja kiitos.

Dissident: "Elä visioi mitään, kun sitten saatat pettyä, tai ymmärtää väärin toisen mietteitä/tunteita... "

Itse omia tunteita paljastin hänelle yhden yhteisen ystävämme synttäreillä. Istuimme ystävämme sängyllä vierekkäin ja tunnustin, että olen marraskuun lopusta lähtien rukoillut hänen puolestaan. Hän otti sen uskovaisena positivisesti. Sen sijaan en mene nyt kertomaan, että olen jättänyt tummat videot netistä kohdaltani poissa, sillä en halua kuvitella olla jonkun muun kanssa kuin hänen. Sitä en kerro ellemme ala seurustelemaan. Vähitellen ihan normaalilla käytöksellä yritän rakentaa turvallisen suhteen, jossa tapaamme silloin tällöin. Hän on muuten tulossa jossain tulevaisuudessa katsomaan elokuvia luokseni. Eilisen tulonsa hän perui, kun ei jaksanut sillä kertaa ajaa toiseen kaupunkiin. Mitäs tästä tulee mieleen?

Dissident: "Elä visioi mitään, kun sitten saatat pettyä, tai ymmärtää väärin toisen mietteitä/tunteita... "

Itse omia tunteita paljastin hänelle yhden yhteisen ystävämme synttäreillä. Istuimme ystävämme sängyllä vierekkäin ja tunnustin, että olen marraskuun lopusta lähtien rukoillut hänen puolestaan. Hän otti sen uskovaisena positivisesti. Sen sijaan en mene nyt kertomaan, että olen jättänyt tummat videot netistä kohdaltani poissa, sillä en halua kuvitella olla jonkun muun kanssa kuin hänen. Sitä en kerro ellemme ala seurustelemaan. Vähitellen ihan normaalilla käytöksellä yritän rakentaa turvallisen suhteen, jossa tapaamme silloin tällöin. Hän on muuten tulossa jossain tulevaisuudessa katsomaan elokuvia luokseni. Eilisen tulonsa hän perui, kun ei jaksanut sillä kertaa ajaa toiseen kaupunkiin. Mitäs tästä tulee mieleen?

No rukoilethan sinä minunkin puolesta...Ei se ole huonoa, mutta ei vielä kerro hänelle muuta, kuin että välität hänestä. Tarkoitatko kenties tuhmia videoita? Joo, sellaisien poisjättämistä ei toinnakaan kertoa. Mutta muuten vaikuttaa hyvältä suunnitelmalta... tehän siis teette tuttavuutta yhdessä, kumpikin voi miettiä vielä vaikka mitä tuosta hommasta, joten ei kannata miettiä edes mitään suhteita vielä, vaan sitten jos hän vastaa sinun tunteisiin...nekin sinun on hälle joskus paljastettava, jos mielit enemmän kuin toveruutta.

Mutta aika vaikea mun on mitään erikoisempia ohjeita ja mielipiteitä antaa, se on kuitenkin sun ja hänen juttu... kokemalla se selviää.

• Dissident kirjoitti:

No rukoilethan sinä minunkin puolesta...Ei se ole huonoa, mutta ei vielä kerro hänelle muuta, kuin että välität hänestä. Tarkoitatko kenties tuhmia videoita? Joo, sellaisien poisjättämistä ei toinnakaan kertoa. Mutta muuten vaikuttaa hyvältä suunnitelmalta... tehän siis teette tuttavuutta yhdessä, kumpikin voi miettiä vielä vaikka mitä tuosta hommasta, joten ei kannata miettiä edes mitään suhteita vielä, vaan sitten jos hän vastaa sinun tunteisiin...nekin sinun on hälle joskus paljastettava, jos mielit enemmän kuin toveruutta.

Mutta aika vaikea mun on mitään erikoisempia ohjeita ja mielipiteitä antaa, se on kuitenkin sun ja hänen juttu... kokemalla se selviää.

Kiitos lemmentohtorille neuvoista. Hänen suhteensa se rukoilu on vain intensiivisempää. Helmikuussa minun teki 18. päivä suudella häntä. Liki puolivuotta yliopiston salasanassani oli hänen pussaamisensa läsnä. Sitten pari viikkoa sitten vaihdoin salasanan. Pussaaminen muuttui rakastamiseen, sillä yli puoli vuotta rukoilua oli muuttanut minut ajatukseen, että häntä pitäisi rakastaa, ei vain pussata. :)

Palataan joskus asiaan, sillä tuttavuutemme ja mahdollinen suhteemme etenee vähitellen. Taidan sanoa, että pidän hänestä paljon jossain muodossa, kun sopiva tilaisuus ilmenee.

Eiköhän täällä tulee kirjoiteltua ennen hänen kohtaamista ja senkin jälkeen. Kyseisen naisen äiti tuli juttelemaan kolme viikkoa sitten, kun oli huomannut minut toistuvasti tyttärensä seurassa.

Tapaamisiin. Mitenkä on työvuoroja perjantai-sunnuntaina viikonlopulla Sinulla? Silloin ilmestyn tänne Sinkut-palstalle.

Kiitos lemmentohtorille neuvoista. Hänen suhteensa se rukoilu on vain intensiivisempää. Helmikuussa minun teki 18. päivä suudella häntä. Liki puolivuotta yliopiston salasanassani oli hänen pussaamisensa läsnä. Sitten pari viikkoa sitten vaihdoin salasanan. Pussaaminen muuttui rakastamiseen, sillä yli puoli vuotta rukoilua oli muuttanut minut ajatukseen, että häntä pitäisi rakastaa, ei vain pussata. :)

Palataan joskus asiaan, sillä tuttavuutemme ja mahdollinen suhteemme etenee vähitellen. Taidan sanoa, että pidän hänestä paljon jossain muodossa, kun sopiva tilaisuus ilmenee.

Eiköhän täällä tulee kirjoiteltua ennen hänen kohtaamista ja senkin jälkeen. Kyseisen naisen äiti tuli juttelemaan kolme viikkoa sitten, kun oli huomannut minut toistuvasti tyttärensä seurassa.

Tapaamisiin. Mitenkä on työvuoroja perjantai-sunnuntaina viikonlopulla Sinulla? Silloin ilmestyn tänne Sinkut-palstalle.

No aika näyttää, mitä tuosta kehkeytyy...

Palaillaan vaan. Ensi viikonloppu taitaapi olla vapaata ja taidan reissata, että ei välttämättä tule täällä pyörittyä, mutta saahan nähdä... en ole tätä touhua aikatauluttanut.

• Dissident kirjoitti:

No aika näyttää, mitä tuosta kehkeytyy...

Palaillaan vaan. Ensi viikonloppu taitaapi olla vapaata ja taidan reissata, että ei välttämättä tule täällä pyörittyä, mutta saahan nähdä... en ole tätä touhua aikatauluttanut.

Hyvää työnpäivän loppua ja ensiviikonlopun reissaamisia! Nauti vielä kesänlopusta! Tänään yksi kirkossa toivotteli minulle hyvää kesää, joka kuulema jatkuu! Hyvää kesänloppua reissussa! :) :)

Hyvää työnpäivän loppua ja ensiviikonlopun reissaamisia! Nauti vielä kesänlopusta! Tänään yksi kirkossa toivotteli minulle hyvää kesää, joka kuulema jatkuu! Hyvää kesänloppua reissussa! :) :)

Joo, kiitos vaan. Taidan käydä kurkkaamassa erästä metallista matkavenettä ensi kesälle. Sellainen olisi kiva. Kyllä tätä kesää vielä riittää... Hyvää loppukesää sinne susirajallekin.

• Dissident kirjoitti:

Joo, kiitos vaan. Taidan käydä kurkkaamassa erästä metallista matkavenettä ensi kesälle. Sellainen olisi kiva. Kyllä tätä kesää vielä riittää... Hyvää loppukesää sinne susirajallekin.

Huomenna matkustan susirajalle Joensuuhun takaisin. Ehkä olen sinkku sen takia, että asun nyt susirajalla? Hyviä vapaita viíkonloppuja?

• arvostuskysymys

Enpä tiedä. Nyt ei tarvitse selitellä, kysellä lupia, joustaa, tinkiä, huolestua tai tukea. Se on vapautta, jota ei toisen kanssa voi saavuttaa.

• Kauanonsiitä

Vastaus on selkeä ei ole parempi. Paljon huonompi. Kumman valitsisin syyrian miesten armoille vai parisuhde, niin sanoisin ettei kumpikaan mutta jos kidutetaan vastaus niin vähän ennen kuolemaa sanoisin että olkoon lähettäkää syyriaan sitten.

• 30,5 vuotta.

• Niin ja toiseen kysymykseen en osaa vastata kun ei ole mitään kokemusta. Kyllähän läheisyyttä, seksiä ja yhteistä tekemistä kaipaa, mutta kun on tottunut elämään näin pitkään omien sääntöjen mukaan niin vaikeaa se varmaan olisi tottua yhteiselämään parisuhteessa. Olisin kuitenkin valmia kokeilemaan mitä tuosta tulisi jos joku viehättävä nainen antaisi tähän mahdollisuuden.

• Pillujen--asiantuntija
        ageless_stranger kirjoitti:

Niin ja toiseen kysymykseen en osaa vastata kun ei ole mitään kokemusta. Kyllähän läheisyyttä, seksiä ja yhteistä tekemistä kaipaa, mutta kun on tottunut elämään näin pitkään omien sääntöjen mukaan niin vaikeaa se varmaan olisi tottua yhteiselämään parisuhteessa. Olisin kuitenkin valmia kokeilemaan mitä tuosta tulisi jos joku viehättävä nainen antaisi tähän mahdollisuuden.

Tinsa on ykkönen!

• omatupaomalupa

12 vuotta. Ei koskaan enää perisuhteeseen koska sinkkuna säilyy mielenrauha ja saa päättää omista asioista.

• Rairairairai

Jos lasketaan vaikka alkaen siitä, kun täytin 16 vuotta, niin ensin olin sinkkuna/seksittömyydessä 13 vuotta. 29-vuotiaana siis lyhyt suhde ja pari kertaa seksiä. Sitten siitä 11 vuotta nykytilanteeseen asti ollut sinkku/selibaatissa. Eli yhteensä 24 vuotta miinus 3kk olen ollut sinkkuna ja selibaatissa. Normitilahan se on minulle. Naisia vaan ei ole olemassa kaikille. Olen alistunut näin 40-vuotiaana kohtalooni. Elämässä on onneksi muutakin. Esim videopelit, elokuvat, sarjat, kirjat, kitara, musiikki, liikunta ja tietty työpaikka. Kyl se tästä.

Tsemppiä!

• Ei..

• Suunnilleen 30-vuotta

Kenpä tietää, menen naimisiin elokuun 13.päivä

;-)

• Noutänks

Ei ikuna parisuhteeseen,tää on parasta, mä oikeesti säälin monia parisuhtees elävii, kärsivät ihan sairaasti, MIKSI? YKSI LYHYT ELÄMÄ Harvoja ovat ne todella yhdes onnelliset.

• Totuuss

Kauan eli koko elämäni.

• eimullamuuta-

En halua elää yksin hetkeäkään. Olen ollut viimeisen 20 vuoden aikana 2 vuotta sinkku. Nyt olen ollut sama naisen kanssa 5 vuotta. Mitä sitä yksin elämällään tekee, ei yhtään mitään. Pitää olla kumppani jonka kanssa kokea kaikkea kivaa. Just oltiin etelässä ja oli tosi huippua olla vaan kahdestaan. Oltiin italiassa ja makailtiin vaan ja juhlittiin. Koskaan ei tiedä mitä elämässä eteen tulee pitää elää täysillä koska sitten vanhana kaduttaa kun ei ole seurustellut eikä ole ketään läheisiä.

• 205432

Taidat ola hieman yksinkertainen jos et tiedä mitä tehdä yksin? Ja sitäpaitsi voi harrastaa paljon irtoseksiä erilaisten tyyppien kanssa, kuka sellaiseen kyllästyisi????????????

• Vekmann

No..yksinkertaisuudesta en tiedä. Irtonumeroita on harrastettu paljon. Ja kyllästytty. Joten kokemusta siltäkin puolelta. Parisuhteessa seksi on mielestäni kuitenkin parasta. Se luottamus, toisen tunteminen, kiireettömyys. Parisuhteessa voi oikein hyvinkin harrastaa yksin. Olla yksin, omassa rauhassa. Hyvä parisuhde antaa tilaa liikkua, kasvaa, mennä, tulla. Eikä toisen kanssa olla siksi, että olisi joku. Ollaan siksi, että halutaan. Pois voi lähteä, mutta ei haluta, koska yhdessä parempi.

• Punainenlaatikko

Suunnilleen 4 vuotta. Parisuhteiluihin en lähde enää mukaan ellei vastaan tule joku niin nero ihminen etten voi vastustaa, ja kaikenlisäksi HAUSKA ja muuta sellaista(pitkä lista). Ei sellaisia ole tarjolla! Eikä mulla todellakaan ole hinkuja parisuhteeseen, pärjään yksin! Parisuhteessa olevat ovat usein todella säälittäviä nyssyköitäen halua kuulua sellaiseen joukkoon. Ei tosin päde kaikkiin, on myös siitejä tyyppejä jotka suhteilee mutta kuitenkin........... suurinosa vain pelkää olla yksin. Säälittävää.

• Yksin ollen ollut lähes vuoden. Olen viihtynyt! Jos vielä seurustelen, niin on sitten sellainen mies että siihen jään.

• fani

Mitäs Nainen34v:lle kuuluu nykyään?

Jäin kaipailemaan, hän oli ihana.

• Koko elämäni ajan.

• sitkusinkku

Mää niin haluisin sinkuksi. Vituttaa tää parisuhe niin. Kohta viel teen että pääsen, ja miestä en ikinä enää ristikseni ota.

• 5 vuotta on oltu sinkkuna ja kiire ei oo mihinkään.
      Olisi kyllä ihanaa olla parisuhteessa mutta jos löytyis se oikea vierelle joka osais ymmärtää paremmin.
      Edellinen suhde kun oli täysi fiasko..

• Mites sen suhteesi kävi🤔 miten se meni fiaskoksi?

• valtakunta kirjoitti:

Mites sen suhteesi kävi🤔 miten se meni fiaskoksi?

Voisiko sanoa että miestä ei kiinnostanu pätkän vertaa :D
        Se oli vain ainoastaan työpaikkaromanssi ei halunnut nähdä ulkopuolella ja noh eikä paljoa vaivaantunut puhumaan tais löytää baarista romanssin itselleen vaikka eihän koskaa myöntänyt > kunnes ihastui yhteen tuttuun naiseen :D niin että fiasko

• AinaNorsu kirjoitti:

Se oli vain ainoastaan työpaikkaromanssi ei halunnut nähdä ulkopuolella ja noh eikä paljoa vaivaantunut puhumaan tais löytää baarista romanssin itselleen vaikka eihän koskaa myöntänyt > kunnes ihastui yhteen tuttuun naiseen :D niin että fiasko

Ei ollut yhtään mukava.

• valtakunta kirjoitti:

Ei ollut yhtään mukava.

Ei ollut :D
        Epäilen että yksi juonitteleva akka oli vain sanonu että mee ton kans yhtee sekin oli yksi jakeleva nainen ehkäpä olivat sopineet jotain mene ja tiedä.

• AinaNorsu kirjoitti:

Minkä ikäinen olet näytät nuorelta 25v?
        Itse oon 33v ja hyvänen aika kun siskokseni minua erehdyttiin kuviteltiin lastani lapsenlapsekseni.
        Eikä ole ensimmäinen kerta että tuntematon juttelee minulle😁 eri ikäpolvena mennää pikkuisen eriä onhan minua 14v vanhempi ainakin ja hällä on yksi lapsenlaspi ja kaikki lapset aikuisia.

• AinaNorsu kirjoitti:

Epäilen että yksi juonitteleva akka oli vain sanonu että mee ton kans yhtee sekin oli yksi jakeleva nainen ehkäpä olivat sopineet jotain mene ja tiedä.

Nyt kyllä kuulosti ikävältä. Onneksi se on ohi.
        Todella nöyryyttävä on. Se sattuu kamalasti kun revitää palasiksi.

• AinaNorsu kirjoitti:

Oletko vielä samassa työpaikassa? Minä en kyllä kestäisi.

• AinaNorsu kirjoitti:

Uskotko että junaili sen, että jätät työsi vai miksi juonittelua?

• AinaNorsu kirjoitti:

Justiinsa tollasta sontaa tässä ollaan yritetty väistellä. :D

• valtakunta kirjoitti:

Minkä ikäinen olet näytät nuorelta 25v?
        Itse oon 33v ja hyvänen aika kun siskokseni minua erehdyttiin kuviteltiin lastani lapsenlapsekseni.
        Eikä ole ensimmäinen kerta että tuntematon juttelee minulle😁 eri ikäpolvena mennää pikkuisen eriä onhan minua 14v vanhempi ainakin ja hällä on yksi lapsenlaspi ja kaikki lapset aikuisia.

27 itse asiassa 😂 monet luulee että lapsi vielä tiedä sitten onko näkö heillä huonontunut.
        Voi ei mikä erehdys 😂
        Ootko sitten vanhemman näköinen vai tuo saman näköisyys tekee sen? :D
        Mulle myös tuntemattomat ihmiset sanoo että olenko nuorimmasta päästä. Suunnitellut lyöväni seuraavalle henkkarit käteen :D

• valtakunta kirjoitti:

Uskotko että junaili sen, että jätät työsi vai miksi juonittelua?

En tiedä miksi piti juonitella... Sattui olla hänellä päässä vikaa vähän 😅 siis ihan oikeasti.

• KonnaKettu kirjoitti:

Juu olen ottanut opikseni väistämään näitä😊

• valtakunta kirjoitti:

Oletko vielä samassa työpaikassa? Minä en kyllä kestäisi.

En ole :D
        Tiedän missä se jakeleva nainen on töissä joten osaan välttää häntä plus exsääni en ole sen kummemmin nähnyt. Pistin välit poikki tuskin siitä ystävyydestäkään mitään olis tullu. 😂 ajan tuhlausta.

• AinaNorsu kirjoitti:

27 itse asiassa 😂 monet luulee että lapsi vielä tiedä sitten onko näkö heillä huonontunut.
        Voi ei mikä erehdys 😂
        Mulle myös tuntemattomat ihmiset sanoo että olenko nuorimmasta päästä. Suunnitellut lyöväni seuraavalle henkkarit käteen :D

Tuo samannäköistyys tekee sen uskoisin siskon lapsen kaveri kyllä kerran sano näytän nuoremmalta kun alkoi epäilemään olenko siskoni lapsen äiti. Siitä päätellen että nuoremmalta näytän. Kai jotkut kuvittelee on se hyvin säilynyt.

Nyt tiedän miksi saan ilkeiltäkin mulkaisuja😁

Ukon mielestä näytän 14vuotta nuoremmalta kun murehdin näytänkö oikeasti niin vanhalta. Onneksi ukkoon voi aina luottaa.😁
        Vähän se syö mutta minkäs teen elää toiste. varjossa.

• AinaNorsu kirjoitti:

En ole :D
        Tiedän missä se jakeleva nainen on töissä joten osaan välttää häntä plus exsääni en ole sen kummemmin nähnyt. Pistin välit poikki tuskin siitä ystävyydestäkään mitään olis tullu. 😂 ajan tuhlausta.

Olet oikeassa ajan tuhlausta.

• valtakunta kirjoitti:

Tuo samannäköistyys tekee sen uskoisin siskon lapsen kaveri kyllä kerran sano näytän nuoremmalta kun alkoi epäilemään olenko siskoni lapsen äiti. Siitä päätellen että nuoremmalta näytän. Kai jotkut kuvittelee on se hyvin säilynyt.

Nyt tiedän miksi saan ilkeiltäkin mulkaisuja😁

Ukon mielestä näytän 14vuotta nuoremmalta kun murehdin näytänkö oikeasti niin vanhalta. Onneksi ukkoon voi aina luottaa.😁
        Vähän se syö mutta minkäs teen elää toiste. varjossa.

Jokainen katsoo eri silmin :D
        Miehees kannattaa luottaa 😂
        En ainakaa kehtaisi heittää ikä arvauksia kenellekkään..

• AinaNorsu kirjoitti:

niin se on onneksi hän tarvitsee todennäköisesti lasit vois ne ryppykin vahvistua ja pelästyy kovin kun oottaa vaan.😂

• KonnaKettu kirjoitti:

Onko hyvin väistely sujunut? Onko kumpi uhrina ollut?

• valtakunta kirjoitti:

Mie olen ollu uhrina..

Mut on tumpattu.

En tosin ollu pitäny minkäänlaista yhteyttä viikkoihin...

Ihan järkeenkäypä lopputulos. :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Voi ei mikä erehdys 😂

taitaa kyllä pituus tehdä tepposia ja lasien ostoa pitäisi monen tehdä.😱

• KonnaKettu kirjoitti:

Mie olen ollu uhrina..

Mut on tumpattu.

Voi ei.😔 miten ihmeessä voi noin huonosti käydä mies ja talo ja kaikki luonto lähellä eikä mies edes pelkää ja kainaloon pesänkin pystyy tekemään .

• AinaNorsu kirjoitti:

Sinä olet kaunis muista se. Ja hyvää yötä ja kiitos seurasta.

• KonnaKettu kirjoitti:

Mie olen ollu uhrina..

Mut on tumpattu.

Hyvää yötä sinullekin ja kiitos seurasta

• valtakunta kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin ja kiitos seurasta

Kauniita unia. :D

• valtakunta kirjoitti:

Onhan se sujunut hyvin 😂😂
        En usko että hän tunnistaisi mua enää siitä on jo aikaakin jonkin verran kun viimeksi tavattiiin.. Äiteeni oli hänet nähny tokasi vain " se sun kaveris oli lihavoitunu enemmän"
        Ilmeeni oli että mikä kaveri?? 😂😂😂

• valtakunta kirjoitti:

Sinä olet kaunis muista se. Ja hyvää yötä ja kiitos seurasta.

Hyviä öitä :D

• AinaNorsu kirjoitti:

No ei tuo nyt mikään parisuhde ole ollut.....Häpeääkö naiset sitä omaa ikisinkkuuttaan niin paljon, että pitää lukea työpaikka ihastuskin parisuhteeksi, vaikkei ole edes työpaikan ulkopuolella tavannutkaan...Kaikkea sitä kuulee.

• CamelBoots kirjoitti:

No ei tuo nyt mikään parisuhde ole ollut.....Häpeääkö naiset sitä omaa ikisinkkuuttaan niin paljon, että pitää lukea työpaikka ihastuskin parisuhteeksi, vaikkei ole edes työpaikan ulkopuolella tavannutkaan...Kaikkea sitä kuulee.

No perjatteessahan sen voi lukea ei suhteeksi mutta kyllä se vain oli jonkinlainen mutta ei kovin mukava sellanen... :D
        En häpeä ikisinkkuutta,miksi sitä pitäisi hävetä??Jokainen tallaa omaa polkuaan.

• AinaNorsu kirjoitti:

No perjatteessahan sen voi lukea ei suhteeksi mutta kyllä se vain oli jonkinlainen mutta ei kovin mukava sellanen... :D
        En häpeä ikisinkkuutta,miksi sitä pitäisi hävetä??Jokainen tallaa omaa polkuaan.

Ei sitä tarvitsekkaan hävetä..Mitä vähemmän ns. "lainavaimo" elämää takana, niin sen parempi ainakin minun silmissäni...
        Joo..Eihän pidempiä vakipano sunteitakaan lasketa parisuhteeksi .Kyllä se on sinkkuelämää, vaikka olisi pidemmässä vakipanosuhteessakin ja tuo sinun juttus vaikuttaa olleen lähinnä platoninen, ellette sitten työpaikan siivouskomerossa nussineet..

• CamelBoots kirjoitti:

Ei sitä tarvitsekkaan hävetä..Mitä vähemmän ns. "lainavaimo" elämää takana, niin sen parempi ainakin minun silmissäni...
        Joo..Eihän pidempiä vakipano sunteitakaan lasketa parisuhteeksi .Kyllä se on sinkkuelämää, vaikka olisi pidemmässä vakipanosuhteessakin ja tuo sinun juttus vaikuttaa olleen lähinnä platoninen, ellette sitten työpaikan siivouskomerossa nussineet..

Tämä jätkä oli ihan sinkku mutta ei kovin viisas... toki nuorempia oltiin ja tyhmiä.
        Eli en ollut lainavaimo enkä koskaan tule olemaan.. Annoin yhdelle miehelle heti selväksi kun sanoi et oli ihastunu muhun sanoin että tiiän sulla olevan vaimo ja lapset en tule rikkomaan toisten suhteita. En antanut tälle yhtään mitään taisi varmaan se vituttaaki :D
        Luulevat helpoksi saaliiksi mutta kun en ole.

• valtakunta kirjoitti:

Voi ei.😔 miten ihmeessä voi noin huonosti käydä mies ja talo ja kaikki luonto lähellä eikä mies edes pelkää ja kainaloon pesänkin pystyy tekemään .

Joo aika monta naista pitää noita asioita viehättävinä asianhaaroina..

Mie en vaan ota kaikkia naisia. :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Tämä jätkä oli ihan sinkku mutta ei kovin viisas... toki nuorempia oltiin ja tyhmiä.
        Eli en ollut lainavaimo enkä koskaan tule olemaan.. Annoin yhdelle miehelle heti selväksi kun sanoi et oli ihastunu muhun sanoin että tiiän sulla olevan vaimo ja lapset en tule rikkomaan toisten suhteita. En antanut tälle yhtään mitään taisi varmaan se vituttaaki :D
        Luulevat helpoksi saaliiksi mutta kun en ole.

Tämä ns. "lainavaimo" tarkoittaa sitä, että ihminen on ollut vakavassa parisuhteessa useamminkin ja aina eronnut...Esim. kuten palstalata tuttu Ladyzorro, jolla on nyt seitsemäs pidempi parisuhde jo menossa...Kaikille vannonut rakkauttaan. Missä kohtaa tulee vastaan se tilanne kun näiltä "Nykäsiltä" menee se parisuhde uskottavuus ihan kokonaan. Omien sanojensa mukaan aina vaan oppivat kovasti parisuhteistaan, mutta jostain syystä se ei koskaan näy siinä uudessa parisuhteessa, joka jää yhtä lyhyeks kun ne aiemmatkin.

• CamelBoots kirjoitti:

Tämä ns. "lainavaimo" tarkoittaa sitä, että ihminen on ollut vakavassa parisuhteessa useamminkin ja aina eronnut...Esim. kuten palstalata tuttu Ladyzorro, jolla on nyt seitsemäs pidempi parisuhde jo menossa...Kaikille vannonut rakkauttaan. Missä kohtaa tulee vastaan se tilanne kun näiltä "Nykäsiltä" menee se parisuhde uskottavuus ihan kokonaan. Omien sanojensa mukaan aina vaan oppivat kovasti parisuhteistaan, mutta jostain syystä se ei koskaan näy siinä uudessa parisuhteessa, joka jää yhtä lyhyeks kun ne aiemmatkin.

Noh joka tapauksessa en ole lainavaimo :D?
        Mulla on ollut takana vain tämä suhde sen jälkeen en edes ole yrittänyt.
        Rakkauden tunnustuksiakaan en jakele helposti yms.
        Enkä pahemmin ole tapaillut ketään netin kauttakaan.
        Tämän takia myöskin pidän itseäni ikisinkkuna kun en yritä mitään. :)
        Elikkä se että muka oppii vanhoista suhteista on täyttä valetta oijoi... :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Noh joka tapauksessa en ole lainavaimo :D?
        Mulla on ollut takana vain tämä suhde sen jälkeen en edes ole yrittänyt.
        Rakkauden tunnustuksiakaan en jakele helposti yms.
        Enkä pahemmin ole tapaillut ketään netin kauttakaan.
        Tämän takia myöskin pidän itseäni ikisinkkuna kun en yritä mitään. :)
        Elikkä se että muka oppii vanhoista suhteista on täyttä valetta oijoi... :D

Sinulla on hyvät periaatteet...Rakkaus....Se on vahva sana..Ei voi olla niin, että sitä lupaillaan jokaiselle vastaantulijalle.
        Me NuuskaMuikkusen kanssa tiedetään tämä siipiotuksina..Ehkä sinäkin tiedät.

LadyZorron motto taitaa olla: Rakkaus on ikuista, kunhan kohde vaihtuu riittävän usein.

Jep..Kyllä minä sinut lasken ikisinkuksi kun et ole koskaan parisuhteessa ollut...Sellaisessa kuin minä sen käsitän.

• CamelBoots kirjoitti:

Sinulla on hyvät periaatteet...Rakkaus....Se on vahva sana..Ei voi olla niin, että sitä lupaillaan jokaiselle vastaantulijalle.

LadyZorron motto taitaa olla: Rakkaus on ikuista, kunhan kohde vaihtuu riittävän usein.

Jep..Kyllä minä sinut lasken ikisinkuksi kun et ole koskaan parisuhteessa ollut...Sellaisessa kuin minä sen käsitän.

Tiedän kyllä.. En voisikaan lupailla jokaiselle rakkauttani.. :D
        Tarpeeksi paljon ihmiset polkenu jalkoihinsa niin ei tuota pysty tekemään.
        Jokaisella on omat mottonsa ja tapansa.

• CamelBoots kirjoitti:

.. Noh, Ei Khyl me ainakaan saman Lajin Siivekkäitä Olla.. ;D

.. Mut joo.. Onhan niitä Vaiks MinkäLaisia SiivekkäitäKinKin.. ;P

• NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Noh, Ei Khyl me ainakaan saman Lajin Siivekkäitä Olla.. ;D

.. Mut joo.. Onhan niitä Vaiks MinkäLaisia SiivekkäitäKinKin.. ;P

Juu on niitä kaikenlaisia lajeja sit on niitä jotka elää toisten siivellä :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Juu on niitä kaikenlaisia lajeja sit on niitä jotka elää toisten siivellä :D

.. RiistoPorvarit, Eliitti jne.. Jne.. Elikkäs NarsuMarsujen Eliitti on Pahin Ryhmä, joka Kuppaa Muiden Verta ja Repii Muiden SelkäNahasta eniten itselleen.. ;P

.. RiistoPorvarit, Eliitti jne.. Jne.. Elikkäs NarsuMarsujen Eliitti on Pahin Ryhmä, joka Kuppaa Muiden Verta ja Repii Muiden SelkäNahasta eniten itselleen.. ;P

Että sellasia ryhmiä :D

• AinaNorsu kirjoitti:

Että sellasia ryhmiä :D

.. Jeps.. Oikein ParaSiittienParaSiittejä.. ;D

.. Jeps.. Oikein ParaSiittienParaSiittejä.. ;D

Mihinkäs ryhmään kuuluu itse NuuskaMuikkunen?:D

• AinaNorsu kirjoitti:

Mihinkäs ryhmään kuuluu itse NuuskaMuikkunen?:D

.. Ootas Vilkaisen Kansiota.. Voi.. Prkl.. Siinä lukee "ErittäinSalainen.. Vain Korkeimman TurvaLuokituksen Omaaville".. ;(

.. Tsori.. En voi kertoa.. Jos kertoisin, niin Sit mun Pitäis.. ;D.. Noh, joo.. Sen verran voin sanoa kuitenkin, etten ikinä ole noihin kuulunut, enkä Tule Kuulumaan.. ;P

.. Ootas Vilkaisen Kansiota.. Voi.. Prkl.. Siinä lukee "ErittäinSalainen.. Vain Korkeimman TurvaLuokituksen Omaaville".. ;(

.. Tsori.. En voi kertoa.. Jos kertoisin, niin Sit mun Pitäis.. ;D.. Noh, joo.. Sen verran voin sanoa kuitenkin, etten ikinä ole noihin kuulunut, enkä Tule Kuulumaan.. ;P

Salaisia kansioita se vain selailee,mitähän luurankoja piilottelee :P
        Ehkäpä tämä hyvä ettei kuulu mihinkään ryhmään pääsee helpommalla? :dd

• AinaNorsu kirjoitti:

Salaisia kansioita se vain selailee,mitähän luurankoja piilottelee :P
        Ehkäpä tämä hyvä ettei kuulu mihinkään ryhmään pääsee helpommalla? :dd

.. Sä olet Khyl Oikkee NeitiEtsivä.. ;D.. Sitkeä Sellainen.. ;D

.. Ja Kyllä nyt Kaikki johonkin "ryhmään"/"ryhmiin" kuuluu Tavalla tai Toisella.. ItsensäKaltaisten.. ;P

.. Nyt Sanon NeitiEtsivälle.. ÖitäMöitä.. Ja Kauniita Unia.. =)

.. Sä olet Khyl Oikkee NeitiEtsivä.. ;D.. Sitkeä Sellainen.. ;D

.. Ja Kyllä nyt Kaikki johonkin "ryhmään"/"ryhmiin" kuuluu Tavalla tai Toisella.. ItsensäKaltaisten.. ;P

.. Nyt Sanon NeitiEtsivälle.. ÖitäMöitä.. Ja Kauniita Unia.. =)

Vai että Neiti Etsivä ja hyvin sitkeä voinkin olla :dd
        Hyvät yöt NuuskaMuikkuselle :P

• pelkkääjuhlaa

Kauan ja oi miten rauhallista, eli voi mennä ja tulla voi tehdä tai olla tekemättä ja kukaan ei nalkuta, eli parempaa ei ole olemassa kuin olla sinkku.

• joo_kyllä

"27.7.2017 23:33

Eikö olisi parempi elää kumppanin kanssa?"

No joo. Kyllä kumppari ainakin älyn puolesta olisi korvaava kumppani.

• Ruusukaaliseppo

Mikä itsesäälin valtameri täällä on? Itse olen onnellisessa suhteessa ruusukaalin kanssa.

• Ehkä täydellisesti en ole sinkku tällä hetkellä, mutta varsinaisesta seurustelusta on aikaa. Ei ole vain tullut sopivaa kohdalle.

Esimerkiksi maaliskuussa 2017 minua lähestyi lukion kolmasluokkalainen tarjoten puhelinnumeroaan. En ottanut vastaan puhelinnumeroa, sillä olin epävarma suhteen aloittamisesta ja lisäksi hänellä oli kahden viikon päästä ylioppilaskirjoitukset. En halunnut sotkea niitä. Annoin nuorelle naiselle sähköpostiosoitteeni, mutta hän ei ottanut yhteyttä. Olisin saattanut olematta sinkku, jos olisin ottanut puhelinnumeron vastaan.

Silloin kun yllättäin lukiolainen lähestyi niin ajattelin, että olin sillä hetkellä onnellinen ilman kumppania. Sen takia emmin suhteen aloittamista ja puhelinnumeron vastaanottamista, vaikka olimme ainakin jossain määrin lukiolaisen kanssa ihastuneita toisiimme. Oikeastaan hän oli noina kuukausina elämäni suurin ihastus, mutta ilmeisesti Jumala ei ollut tarkoittanut meitä tosillemme ja ilmeisesti me molemmat emmimme. Hän ilmeisesti päätti keskittyä ylioppilaskirjoituksiin, kun olin antanut niin sanotusti pallon hänelle.

Aina ihmiset eivät kohtaa pinkisti ja suhteita ei niin vain synny??

• jepjep111

Kumppani olisi enemmän kuin toivottu. Elämän täyttää vuorotyö, kuntosali, lenkkeily, syöminen, kaupassakäynti ja nukkuminen. Siinä ne sit olikin..

• ronkelitjääyksin

- Ihminen ei enää tyydy "second best" -vaihtoehtoon, vaan valitsee mieluummin yksin asumisen, kun sitä oikeaa ei ole löytynyt. Ja tämä seula, millä sitä oikeaa etsitään, on yhä tiheämpi.

- Meidän ajassamme on sellaista perfektionismia, joka ulottuu myös puolison valintaan. Kun seulassa on perfektionistisia piirteitä, oikein kukaan ei jää siihen seulaan.

Useilla eri paikkakunnilla työn vuoksi asunut, nykyisin Turussa asuva 45-vuotias mies kertoo eläneensä koko ikänsä sinkkuna.

- Olen käynyt viimeisten 20 vuoden aikana ainakin parilla sadoilla treffeillä ympäri Suomea. Lähes kaikki ovat päättyneet ensitapaamiseen.

Miehen mukaan naiset ovat nykyisin hyvin vaativia, mutta hän myöntää olevansa sitä itsekin.

- Haluan, että naisella on korkeakoulutus, hyvä elämänkatsomus, terveelliset elämäntavat ja yhteiset kiinnostuksenkohteet. Jos ei ole tuntunut olevan ensimmäisillä treffeillä yhteistä säveltä ja luontevaa sielunyhteyttä, miksi nähdä uudelleen.

• niinsevaanmeneehei

Tylsää olisi varmasti aloituksesta päätellen joten parempi on olla omassa hyvässä seurassa.

• 50vruma

50 vuotta jonka ikäinen nyt olen. Tai jos lasketaan että aloin kiinnostumaan pojista n. 12 vuotiaana niin yksikään mies ei ole 12v ikävuodestani lähtien ollut musta kiinnostunut missään muodossa ei edes yhdenillan suhteisiin. Juu tiedä että rumuuteni on syynä. Vastasin vain kun kysyit.

• hghgvhv554v5v

Oletko vain odottanut, että joku tulee ottamaan sinut? Olisit itse kysynyt pojilta/miehiltä suoraan. Naisille tuo on helppoa, miehelle vaikeaa, koska voi saada syytteen, tai soitetaan poliisit paikalle.

• 50vruma
        hghgvhv554v5v kirjoitti:

Oletko vain odottanut, että joku tulee ottamaan sinut? Olisit itse kysynyt pojilta/miehiltä suoraan. Naisille tuo on helppoa, miehelle vaikeaa, koska voi saada syytteen, tai soitetaan poliisit paikalle.

Yleensä itse olen ollut se aloitteen tekijä ihan ymmärrettävistä syistä koska kukaan mies ei ole halunnut lähestyä minua rumuuteni takia. No se oma-aloitteisuus tosin ei auttanut koskaan, aina kun lähestyin miestä niin yleensä mies joko poistui heti paikalta tai keksi monenlaisia syitä livetä paikalta. Yleensä miesten katse jo kertoi ettei kannata tulla lähellekään. Yksin lähdin aina viihteeltä pois ja kovasti kyllä yritin ainakin nuorempana joten ei voi syyttää ainakaan ettenkö olisi edes yrittänyt. 80 luvulta lähtien on siis tätä yritystä ollut.

• hghgvhv554v5v
        50vruma kirjoitti:

Yleensä itse olen ollut se aloitteen tekijä ihan ymmärrettävistä syistä koska kukaan mies ei ole halunnut lähestyä minua rumuuteni takia. No se oma-aloitteisuus tosin ei auttanut koskaan, aina kun lähestyin miestä niin yleensä mies joko poistui heti paikalta tai keksi monenlaisia syitä livetä paikalta. Yleensä miesten katse jo kertoi ettei kannata tulla lähellekään. Yksin lähdin aina viihteeltä pois ja kovasti kyllä yritin ainakin nuorempana joten ei voi syyttää ainakaan ettenkö olisi edes yrittänyt. 80 luvulta lähtien on siis tätä yritystä ollut.

Oletko lihava tai ylipainoinen? Mikä ongelma ulkonäössäsi on?

• 50vruma
        hghgvhv554v5v kirjoitti:

Oletko lihava tai ylipainoinen? Mikä ongelma ulkonäössäsi on?

Normipainoinen olen ollut yleensä. Olen vain . . . ruma. Juu eikä tarvi antaa stailaus neuvoja miten saisi paremman ulkonäön, ne kaikki on läpi jo käyty. Ei auta mikään ja kyllä sen jo tajuaa vähemmästäkin kun lähes 40 vuotta on yritetty.

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Elämässä pitää olla kumppani. Naiset vain valitsevat aina väärin jonkun jännämiehen ja sitten se elämä ei ole kovin mukavaa

• 123d23d123f

Tyttöystävä lähti kreikkalaisen matkaan eikä ole palannut. Uskon tämän olevan yleistä. Me suomalaiset luuserit jäämme runkkaamaan kalliolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3807
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2576
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2005
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1546
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1511
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1266
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      488
      1265
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      82
      1262
    Aihe