en tiedä miksi on alkanut kiinnostaa hankkia 6,5 litran murikalla oleva vani. tiedän että ne kuluttaa valtavasti verrattuna nukuiseen fiat scudooni. verot on kai hirmuiset?
järkeä valinnassa ei olisi mutta tunnepuoli tahtoisi. ajan n 30tkm vuodessa ja paljon työajoa. vahva veturi se olisi. mukavampikin kai kuin scudo ajaa? yrittäkään ylipuhua minut ostamaan vani. kertoaa miksi käyttäisin sillä ajamiseen lisää rahaa nykyiseen verrattuna.
ylipuhukaa minut chevy van 20 ostoksille
5
197
Vastaukset
- Äläostaaa
Aivan paskoja autoja kaikinpuolin. Suosittelen lääkäriin menoa. Noita ei sitten saa enää myytyä mihinkään jos mielenhäiriössä ostat. Kokemusta mustang ostosta ja myynnistä ja sama homma siinä..täysiä paskoja ja vaikeita myydä.
- puhuitjärkee
noniin, siinä meni sekin unelma rikki kuin jonkun maan asuntokupla. jos ei saa myytyä niin hullu olen jos ostan. tulee halvemmaksi hankia nykyisen pakun rinnalle vaikka rysleri neon. saa ajaa automaattijenkillä ainakin joskus.
- byromonster
Kelpo vekotin dieselinä, kun jospa saisi rekisteröityä raktoriksi suomessa, niin matka olisi edullista?
- Liliput
Minun näkemykseni hyötyajoneuvon tai henkilökuljettimen valinnassa on, että peli on omaan käyttötarpeeseen sopiva ja ominaisuuksiltaan miellyttävä. Jos valinnassa on mukana tunnepuoli, ei sitä tarvitse kelleen sen enmpää perustella.
Chevy van G20 ja Fiat Scudo eivät ole oikeastaan millään mittarilla vertailukelpoisia. Kannattaa pitää mielessä, että tuoreimmmatkin G20:t ovat valmistuneet vuonna 1996, eli ikää niillä alkaa olemaan. Toki voi hyväkin yksilö osua kohdalle. - Van6.5
Minä voin vaihtaa 6.5td vanin sun scudoon. Alipainepumppu remppa edessä muuten ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269