katko on kestänyt jo kohta vuorokauden, koska päättyy?
treffit katkolla
12
639
Vastaukset
- kakakakakak
viestissä on "tilapäinen häiriö" ja se on kestänyt jo kohta vuorokauden
kertokaa mistä on kyse ja kauanko kestää, uhondatte asaiakkaanne täytsin Laittakaa palautetta meneen, mä sain äskeen vastauksen ihan johonki muuhun ku mitä kysyyn eli kysyin kuinka kauan tää hetkellinen vikatila vielä kestää ja mistä saa hakea korvauksia kun plussasta menee ainaki yks päivä harakoolle, vastaukseksi pyydettiin lähettään heille kuva jonka lataaminen on epäonnistunut?????!!!!! ;)
Siis täh???- kiukustunut
Alkaa ottaa tosissaan päähän tämä tilapäisyys !!!
- mieleniminäkinpahoitin
kiukustunut kirjoitti:
Alkaa ottaa tosissaan päähän tämä tilapäisyys !!!
Toi selaimen vaihto autto, jurppii vaan ku toi explorer on niin hidas mut chrome on pois pelistä, ei pelitä.
- Albergo
Joo, kylllä ottaa pannuun..Meni viikonlopun treffit sivu suun, kun ainoa yhteystieo on treffien viestissä.. Kukas tämän korvaa..??? :)
Todella törkeätä käytöstä asiakkaita kohtaan, kun totta heidän nyt täytyy tietää, että sivu nurin!! - repa13
Näytää toimivan puhelimes ..tietokone ei pelitä...
Mulla ei toimi sen enempää puhelimella ko koneella ;(
- treffitpeileen
Ei pelitä ei vieläkään ... pc vain virheilmo mutta kännykäöstä pääsee just ja jus t sisään muttei pelitä
- alfa2222
Vika on kohta jo 2 vrk eikä mitään tiedotetta tulevasta, eikä mitään yhteydenottopaikkaa???
- minäMinämin
Ei ole . Sivusto on toiminut viikonlopunkin hyvin.
- Vihainen_profiili
Ilmeisesti ei ole mitään aikeita korjata asiaa tai edes selittää sitä järkevästi ja antaa neuvoja.
Monta mukavaa ystävää odottaa ihmeissään. Voi helkutti!!! S24/treffit on ollut katkolla jo 2 vuorokautta eikä loppua ole tiedossa. Taitaa siellä olla maailman tyhmimmät insinöörit hommissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567237Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243401Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1551693Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3051631- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911250
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2481195- 811144