Tulis edes yksi tykkäys. Tiedetään, on naurettavaa niitä toivoa ja eihän sillä pitäisi olla mitään merkitystä jne. Olisi vaan kuitenkin kiva olla olemassa, edes sen verran.
Naishenkilö vielä ja jotenkin oletetaan että varmasti kavereita. Jonkun miehen olen pyytänyt yksinäisten palstalta kaveriksi, mutta ei ne hoksaa mitään kuvia tykätä.
Ilmoita jos olet vapaaehtoinen :/
Minäkin tykkään sinusta.
Facebook haamu
9
211
Vastaukset
- heihei5
Loppujen lopuksi sivu koostuu käyttäjien eleistä ja reaktioista, muutaman sekunnin tuntemuksista, onko kohde kiinnostava(ihmiset alkava olemaan eräänlaisia "tuotteita), joko klikataan "tykkää" ja tai jatketaan matkaa. Kaikki tämä tapahtuu kuitenkin oman pään sisällä, eikä vuorovaikutusta synny, vaan jokainen yksilö käy tavallaan "monologia", sillä harva siellä toisensa oikeasti tuntee.
Voisinhan minä kirjoittaa kallion seinään, riipustaa sanoja, ja kallio vastaa, ja teksti ilmestyy. No, eikö ole yhdentekevää, onko kallio mikään, se vastaa jotain, minkä minä omassa päässäni arvostelen ja kelailen, ja tavallaan monologia käyn, vaikken itse kallion tekstejä kirjoittanutkaan, vaan reagoin vaan. Hahmo, tai kuva voi olla minullle mikä vaan, mitä kuvittelen ja tunnen. Voihan sitä luulla tuntevansa vaikka Lintukodon Oraakkelin, jos oikein syventyy. Kijeetkin ovat aidompia, ainakaan niissä ei voi niin kikkailla , ei sekään juuri silti riitä kutsumaan sitä kaveriksi tai ihmissuhteeksi, pelkkää kirjekaveria.
Oikeassa elämässä se on monenmonenmonen tekijän summa, vuorovaikutus on olemassa, netissä ei, pohjimmaltaan ole.- VainMinä_
"sillä harva siellä toisensa oikeasti tuntee"
Tämän takia en välitä paskaakaan omasta facebookista, kerään sinne vain omia juttuja niinkuin päiväkirjaan. "Vain minä" päällä koko ajan.
- TykkääköJokuTykkääNyt
Massaihmisiä varten tuo on kehitetty ja CIA:n vakoilualustahan tuo on. Mikäpä olisi parempi tapa kerätä lähes kaikkien maailman ihmisten tiedot rekisteriin kuin facebook.
Jos joku tykkää mua vakoilla niin vakoilkoot. En usko, että kukaan näkee mun elämässä mitään seuraamisen arvoista.
- Ihanaa___
Olet aina niin positiivinen :D
- kelta-apila
Niiden päämäärä on siruttaa ihmiset, tuo fb vaihekaan ei ole ikuinen,.
- Aloittajanainen
Joo, ei ikinä tuota tulosta tämä. En ymmärrä miksei kukaan halua auttaa.
- Vapaasiitä
En tiedä muuta,mutta facebookiin en lähde ikinä! Ilmankin pärjää! Kaikki kaikista silti tiedetään.
- Joopaj00o
Kävin tykkäämässä kuvistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135