a. Mies on kokematon?
b. Mies on käynyt huorissa?
c. Miehen mielestä naisen pitää olla neitsyt?
d. Miehen mielestä irtoseksiä harrastanut nainen on lutka?
Omasta mielestäni c on pahin, d toiseksi pahin, a ja b voi olla huonoja juttuja tai sitten ei, riippuu elämän kokonaisuudesta ja suhteesta seksuaalisuuteen yleensä. Seksuaalisuuteen ja varsinkin naisen nautintoon kielteinen suhtautuminen on turn off.
Mitkä näistä ovat pahimmat tur-offit miehellä?
25
555
Vastaukset
- Mestarirakastelija
Noi kaikki, paitsi a, joka on kiihottavaa.
- Donna-Huan
Tällaisella vanhalla Donna Huanilla poikuuden riistohan on aina suuri. valkea sulka kukkahatussa. On kunnia olla ensimmäinen. Harvinaista luxusta :) Ensimmäistäänhän ei kukaan koskaan unohda. Samahan se on varmaan niillä aistillisilla miehilläkin, jotka rakastavat rakastelua.
- Sinkkuneiti35
Miehen pitää käydä huorissa jotta saa kokemuksia. Turha tulla muuten iskemään jos ei ole edes suudellut naista.
- 720
Ei huorissa suutelemista opita. Ei ne halua, että heitä suudellaan.
- Wulwawa
B,c ja d ovat kaikki yhtä huonoja.
- TekopyhätJeesustelijatRy
Miten B ja D poikkeaa toisistaan?
- Rakkaudella_nainen
Pahimmat turnoffit:
E) Mies ei ole kiinnostunut minusta
F) Minä en ole kiinnostunut miehestä - kivaopettaa
B, C ja D ovat kaikki merkkejä siitä että mies ei edusta lainkaan sellaista miestyyppiä, joka minua voisi kiinnostaa. A:lla ei ole mitään merkitystä, on ennemmin plussaa kun ei ole liian käytetty.
- nannakka
B on pahin. Ei kiinnosta ties mitä tauteja huorista saanut mies.
- b.hyvä.juttu
hyvä kysymys kuulla tinderinaisten eli seksiseuralaisten mietteet huorissa käynnistä
- Naiselta
Tässäpä nyt taas näette, että teorianne naisten tavasta ajatella ja valitakumppaneita ovat täysin metsässä.
Taas tullaan siihen pointtiin, että löytääkseen kumppanin, miehen tulee olla:
- Puhdas: Hiukset, hampaat, keho, korvat jne..
- Siisti: Parta ajettu, Hiukset kivasti leikattu, HAMPAAT KUNNOSSA.
- Puhtaat, kivat vaatteet ja kengät.
- Kohteliaat, kunnioittavat käytöstavat.
- Kiinnostava persoona, jolla hyviä, persoonallisia harrastuksia.
- Asuu omillaan, siistissä kodissa. EI VANHEMPIENSA KANSSA.
- Talous ja elämänhallinta kunnossa.
- Hyvät, empaattiset arvot.
- Arvostaa itseään ja muita.
- Rehellinen ja tahtoo kehittyä ihmisenä ja kumppanina.
Näillä pääsee jo pitkälle.
Eli siinä hyvä tsekkauslista.
Voi olla, että muutkin ominaisuudet kiinnostavat naisia, mutta eihän kovin negatiivisilla asioilla hyvää suhdetta synny. Turha huonoista suhteista on olla kateellinen.
Ne valinnat johtuvat yleensä perhetaustasta, eli siitä, millaiseen kohteluun on lapsena tottunut ja millaisen parisuhdenmallin kotonaan nähnyt.
Älä siis syyllistä.
Saadakseen suhteen on myös otettava riskejä ja tehtävä aloitteita, vaikka sitten tulisikin pakit. Pakkejahan kaikki saavat silloin tällöin. Niistä pitää vaan toipua ja jatkaa eteenpäin toiveikkaasti.
Katkeruus ja ilkeys eivät vedä puoleensa ketään ja siitä tulee syöpä.
Jokainen itse valitsee, millainen persoona tahtoo olla ja sitä voi aina kehittää paremmaksi.
Mitä muuta varten täällä olemme, kuin tehdäksemme itsestämme parhaan mahdollisen version. Hitaasti, mutta varmasti.
Siinä kuluu koko elämä.
Aika aloittaa on tänään.
Onnea <3- etansaitse
Siinäpä olikin pitkä lista. Mitä mies saa sinulta vastineeksi siitä että on noin kunnollinen ja pärjännyt elämässään noinkin hyvin? Oletko nuori (alle 26) ja kaunis?
- prinssille.prinsessa
etansaitse kirjoitti:
Siinäpä olikin pitkä lista. Mitä mies saa sinulta vastineeksi siitä että on noin kunnollinen ja pärjännyt elämässään noinkin hyvin? Oletko nuori (alle 26) ja kaunis?
Lisäisin vielä, että tämän lisäksi hänen pitäisi olla hoikka, empaattinen, hellä, kiltti, mukava, hauska etc. ja tämän lisäksi tietenkin hänen pitää omata tiukka ja nätti pimppi, hyvä beba ja tisut, omat luonnollisen pitkät ja hyvä kuntoiset hiukset, taivaallisen lumoavat silmät, pehmeän ja virheettömän ihon ja muutenkin olla täydellisen luonnon kaunis etc. Ja tietenkin hänen pitää pysyä tälläisenä vuodesta vuoteen.
- haisevamies
etansaitse kirjoitti:
"Pärjännyt noinkin hyvin" ? Nuohan on perusasioita joita voi odottaa keltä tahansa. :D Ja naisen on vastineeksi annettava vain samaa.
- miehillä.omat.kriteerit
haisevamies kirjoitti:
"Pärjännyt noinkin hyvin" ? Nuohan on perusasioita joita voi odottaa keltä tahansa. :D Ja naisen on vastineeksi annettava vain samaa.
Naiset voivat määrittää kriteerit miehelle, mutta miehet määrittävät kriteerit naiselle, eikä todellakaan naiset. Tuosta kriteerilistasta naiselle näyttää puuttuvan ainakin SIVEELLINEN. :D
- Naiselta
Niin, jos luet uudelleen tuon pitkän listan, kuten "haiseva mies" tuossa edellä totesi, nämä ovat ihan perus asioita, jotka tekevät vuorovaikutuksesta naisten kanssa ylipäätään mahdollista. Näillä pääsee ihmisten kirjoihin ja katsotaan ihmiseksi, joka pärjää ja jolla on muillekin jotain annettavaa.
Sinä päivänä, kun sen ymmärrät, sinullakin on mahdollisuus, jonka olet itse itsellesi antanut.
Toivon, että em. listasta on jollekin täällä hyötyä. Muutoksen ei tarvitse tapahtua kerralla, vaan askel askelelta . Samalla oma olokin jatkuvasti kohenee. - Naiselta
Sulle pitäis tehdä vähintään lobotomia, että mitään toivoa ois koskaan naisrintamalla. Enpä viitsi muuta sanoa. Tiedän kyllä millaisia te naisvihaajat voitte olla. Auttaako enää edes pitkäaikaisterapia? Mahtoi sulla olla karmiva lapsuus. Olen pahoillani, että sinusta tuli noin kamala ihminen. Onneksi en ole sinä <3
Sinällään on kyllä aika hauskaa se että kun täällä mies on rehellinen ja sanoo asian niin kuin se on eli "Miehen mielestä irtoseksiä harrastanut nainen on lutka" se on maailman pahin juttu mutta sitten taas kun pettäjämies on "rehellinen" se onkin maailman hienoin juttu:
http://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005311717.html
Rakastunut haaveilija, 33 kirjoittaa:
"Hän kertoi minulle heti ensimmäisenä iltana vaimostaan ja lapsesta. Hän halusi olla rehellinen minulle, eikä salata mitään. "
" Mutta nyt, kun tunteita on molemmilla ja halua olla yhdessä, tilanne on joka päivä ikävämpi. Toivon saavani puhelun tai viestin, jossa hän kertoo jättäneensä vaimonsa ja voimme vihdoin aloittaa normaalin parisuhteen.”"
Onko helvetin tyhmä nainen vai onko ihan v..un tyhmä nainen?, muita vaihtoehtoja ei nyt ole tarjolla.- dkjfakjg
B ja C. Molemmat osoittavat että miehen kanssa ei kannata olla missään tekemisissä.
- YksNVaan
Kohdasta D seuraa yleensä suoraan kohta C. Molemmat noista myös usein johtavan jonkinlaiseen naisen seksuaalisuuden ymmärtämättömyyteen joten helposti päälle lipsahtaa vielä huorissa käynti eli B. Kohta A taas on vain asia jota ei ole jostain syystä kokenut joten se ei kerro suoraan vielä miehestä mitään joten siitä ei pidä tehdä sen suurempia johtopäätöksiä.
- MauriF
Jokainen järkevä mies edustaa kohtaa D. Lorton kanssa ei ole syytä alkaa suhteeseen.
- NoinVainNäin
Kohtaa D saa toki mies vaatia jos itsekin on valmis samaa noudattamaan ja odottaa kiltisti papin aamenta. Mutta jos ei itse samaan pysty niin vain muiden moralisointi on yksi ällöttävimmistä luonteenpiirteistä mitä kellään voi minusta olla.
- 938402395809586767
A. Ei ole turn-off.
B. Aidosti turn-off, kertoo arvomaailmasta.
C. Antaa miehestä säälittävän, yksinkertaisen, epävarman kuvan.
D. Voin hyvin ymmärtää, jos karttaa kumppaneita, jolla paljon irtoseksisuhteita. Lutkittelu sen sijaan on turn-off. - Törn_off
E. Mies, joka käyttää stringejä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135