Miksei kelpaa yli 25 v naiset? Oletteko muka niin saatanan hyvännäköisiä ettei kelpaa kurppaantuneet naiset?
Mikä vittua kaikkia miehiä vaivaa?
14
294
Vastaukset
Kyllä kelpaa, mielummin sais ollakin oikeestaan yli 35 vuotiaskin. Mutta jokaiselle jotakin.
Tää on tätä ikärasistia
Kyllä suurin osa mun ihastusten kohteista on ollut yli 30 vuotiaita. Muutama jopa yli 40 vuotiaita.
- kaivastatasaa
Kyllä heille kelpaa. Eivätä vain saa. Nuoret naiset haluavat komeita alfauroksia ja yli 30-vuotiaat naiset arvostavat henkisiä ominaisuuksia ja kykyä olla luotettava kumppani. Palstan miehet kun eivät omista kumpaakaan ikähaarukkaa miellyttäviä ominaisuuksia, niin katkeroituneina täällä haukkuvat milloin ketäkin :D
- lutkuus.on.ja.pysyy
Ei kelpaa lutkat eikä entiset lutkat seurustelukumppaniksi.
- Unelmamies35
Olen pannut 45 v naista joten kyllä saatanan kelpaa.
Mikä ihmeen maaginen ikä tuo 25 on?
- kurppa26vuotta
Palstan ätmit sanoo että yli 25 v nainen on kurppa ja ruma eikä niille kelpaa sitten yli 25 v nainen. Yli kolmekymppiset kokemattomat palsta ätmit haaveilee alle 20 v neitsyt naisista eikä ne koskis muihin naisiin. 30 v nainen on ihan jätettä jo.
kurppa26vuotta kirjoitti:
Palstan ätmit sanoo että yli 25 v nainen on kurppa ja ruma eikä niille kelpaa sitten yli 25 v nainen. Yli kolmekymppiset kokemattomat palsta ätmit haaveilee alle 20 v neitsyt naisista eikä ne koskis muihin naisiin. 30 v nainen on ihan jätettä jo.
Niinhän ne osa sanoo. Itse en ole tajunnut tuota 25 vuoden rajapyykkiä. Tunnen useita upeita yli 25-vuotiaita naisia. Olen kokematon 30-vuotias hc-ätämi, mutta etsin itse naisia ikäryhmästä 25-35. Kyllähän tuota nuoremmat on monet kauniita katsella, mutta tuskin oltaisiin henkisesti samalla tasolla. Ja se on kuitenkin parisuhteessa kaikista tärkeintä.
Taas joku asiantuntija tietää "kaikista miehistä".
Useimmat suomalaiset parisuhteessa olevat miehet ovat parisuhteessa yli 25-vuotiaan kanssa.- viiskytä
Ei jaksa niin vanhoja panna kun nuorempiakin on tarjolla.
- LapsetEiOsaa
Eli mitä nuorempi nainen, niin sitä parempi panemaan? Kokemuksen perusteella ei taida mennä ihan niin, mutta ainahan voi luulla jos ei tiedä. Joskus sitten maailma aukeaa.
- mies31veee
Kyllä mulle kelpaa yli 25 vuotiaat mutta ensi viikolla on menossa treffeille 24 vuotiaan kanssa.
Entinen naisystäväni oli kuitenkin 29 - eino452323
KELPAA VAIKKA YLI 50vuotiaat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135