Nainen voi saada orgasmin piiskauksesta.
!) - kyllä voi saada
3) - ei voi saada
4) - haluaisin piiskaa
5) - haluaisin piiskata
Miten vastaisit näihin
Piiskaa pyllylle
7
1924
Vastaukset
- Nainen70v
Kyllä saa orgasmin
Ei muuten piiskattaisikaan
Saan piiskaa kun haluan (ja vähän muuloinkin)
Annan piiskaa silloin kun siltä tuntuu - tyttölaps
Saan orgasmin
Pelkään piiskausta.
Jo tieto tulevasta piiskauksesta aiheuttaa kihelmöintiä alapäässä ja nesteet ihan valuvat
Orgasmi on jo ihan melkein jo ennen ensimäistäkään piiskaniskua ja sitten orgasmi kestää koko piiskauksen ajan ja se jälkitunne on sitten ihan ainutlaatuinen. Tunne kestää niin kauan kuin jäljet tuntuvat. Kyllä nainen saa, rajujakin välillä.... Ne ovat ihania, syviä, pitkiä, täriseviä, kosteita... Itse toimin piiskaajana mielelläni, ilman vastapalvelusta. Satakunnan alueella.
- PiiskaaPyllylle
1.) Kyllä saan orgasmin piiskauksesta, en tiedä miksi näin on mutta se vain jotenkin tuntuu niin mielettömän kiihoittavalta kun pyllyä piiskataan, jo pelkkä ajatuskin saa minut kiihoittumaan ja kostumaan. Pimppinesteet alkavat valua pitkin reisiä pelkästä ajattelusta saatikka sitten itse piiskauksesta.
4.) Kyllä, haluan piiska pyllylleni
5.) Haluaisin antaa piiskaa , jos sitä vaaditaan - kikkel
Voin antaa piiskaa ja kaikkea muutakin mukavaa Joensuussa. Sinä nainen joka nautit piiskauksesta ota yhteyttä!
- Anonyymi
Rakastajattareni saa aina orgasmeja kun piiskaan hänen pakaransa punaisiksi.
- Anonyymi
Mites kun nainen on vaikka sänkyssä selällään ja annetaan vitsaa ensin reisiensisäpuolelle, siitä varovasti suoraan siten pimpalle vitsaa.
Saako siitä orgasmin, vai onko liian herkkä paikka? Jos myös pimppaa piiskataan varoen ja sanotaan, että saat pimppakuritusta tuhmeliiini.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738