Kerro ikäsi ja missä tilanteessa olet
1 vuoden päästä
5 vuoden päästä
10 vuoden päästä
20 vuoden päästä
Onko sinulla perhe ja hyvä työpaikka vai oletko yhä masentunut ja vihainen luuseri?
ATM millaisena näet tulevaisuutesi?
10
193
Vastaukset
30-vuotias.
1 vuoden päästä todennäköisesti kuollut.- LyrikoittenVoimalla
Mies ja 28vuotta. Minäkin olen kuollut vuoden päästä. En mene hammaslääkäriin vaan kärsin pahasta tulehduksesta toivoen saavani bakteerin vereen ja sydärin. Kipua en enää tunne kun hampaan juuri mädäntynyt. Painekipua leukaluussa hoidan lyrikalla.
LyrikoittenVoimalla kirjoitti:
Mies ja 28vuotta. Minäkin olen kuollut vuoden päästä. En mene hammaslääkäriin vaan kärsin pahasta tulehduksesta toivoen saavani bakteerin vereen ja sydärin. Kipua en enää tunne kun hampaan juuri mädäntynyt. Painekipua leukaluussa hoidan lyrikalla.
Onnea valitsemallasi tiellä. Mun täytyy tyytyä varmaan junaan. Keväällä mulla oli paha haavan tulehdustila, olis silloin vaan pitänyt asian olla eikä mennä lääkäriin.
- Naisasialooser11
Oikea päätös. Elämäsi olisi vanhempana paitsi vielä kovempaa yksinäisyyttä ja saamattomuuden aiheuttamaa häpeää niin saat riesaksesi lisäksi myös vanhuuden vaivat.
Juna on klassinen tapa päättää päivänsä eikä huono tapa ollenkaan, mutta oletko harkinnut jos tekisit tuon kunniakkaan teon jollain uniikilla ja raa,alla tavalla tai vaikka hienoa tuhatvuotista japanilaista kulttuuriperintöä noudattaen suorittaisit seppukun? Se on edelleen yksi kunniallisimmista miehen tavoista päättää päivänsä. Naisasialooser11 kirjoitti:
Oikea päätös. Elämäsi olisi vanhempana paitsi vielä kovempaa yksinäisyyttä ja saamattomuuden aiheuttamaa häpeää niin saat riesaksesi lisäksi myös vanhuuden vaivat.
Juna on klassinen tapa päättää päivänsä eikä huono tapa ollenkaan, mutta oletko harkinnut jos tekisit tuon kunniakkaan teon jollain uniikilla ja raa,alla tavalla tai vaikka hienoa tuhatvuotista japanilaista kulttuuriperintöä noudattaen suorittaisit seppukun? Se on edelleen yksi kunniallisimmista miehen tavoista päättää päivänsä.Kunniasta viis, ajattelin hoitaa homman jollain mahdollisimman nopealla ja kivuttomalla metodilla. Toisaalta olisihan se hieno ajatus jäädä historiankirjoihin edes näyttävän itsemurhan takia, mutta enpähän ole enää itse tuota sen jälkeen ihastelemassa.
ageless_stranger kirjoitti:
Onnea valitsemallasi tiellä. Mun täytyy tyytyä varmaan junaan. Keväällä mulla oli paha haavan tulehdustila, olis silloin vaan pitänyt asian olla eikä mennä lääkäriin.
Mikä sulla sitten muka noin huonosti on elämässäsi?
Miksi sulla ei ole sitä elämänhalua ja mikset usko montaa vuotta eläväsi? Tietääkseni sä oot vielä nuori mies, eikä sulla pitäisi edes olla mitään vakavia sairauksia.Naisasialooser11 kirjoitti:
Juna on klassinen tapa päättää päivänsä eikä huono tapa ollenkaan, mutta oletko harkinnut jos tekisit tuon kunniakkaan teon jollain uniikilla ja raa,alla tavalla tai vaikka hienoa tuhatvuotista japanilaista kulttuuriperintöä noudattaen suorittaisit seppukun? Se on edelleen yksi kunniallisimmista miehen tavoista päättää päivänsä.Jos kerran perinteitä haluaa kunnioittaa pitäisi kunnioittaa suomalaisia perinteitä japanilaisten lisäksi ja suorittaa se seppuku tuollaisella vanhemmalla moottorisahalla, hyvät sävelet:
https://www.youtube.com/watch?v=OO-W7JaCdhg'
Ei varmaan pääsisi kukaan paskahousuksi haukkumaan sitten jälkeenpäin.DarkFear kirjoitti:
Mikä sulla sitten muka noin huonosti on elämässäsi?
Miksi sulla ei ole sitä elämänhalua ja mikset usko montaa vuotta eläväsi? Tietääkseni sä oot vielä nuori mies, eikä sulla pitäisi edes olla mitään vakavia sairauksia.Mä oon sairastanut masennusta jo vuodesta 2004 eikä loppuä näy. Joten vakava sairaus löytyy. Tästä syystä työhistoria on olematon enkä ole koskaan seurustellut saati harrastanut seksiä. Ei ole kavereita ollenkaan ja olen niin köyhä etten voi harrastaa juuri mitään (ei ole kyllä enää kiinnostustalaan). Perheenjäseneni ovat myös köyhiä ja suurin osa mielenterveysongelmaisia. Joten elämäni on sitä että makaan kotona ja syön roskaruokaa ja käyn välillä kuntouttavassa työtoiminnassa. Oikein mikään ei enää kiinnosta, paisun kuin pullataikina ja kunto on kuin satavuotiaalla.
Sano nyt rehellisesti mitä järkeä mun on pitkittää tätä kurjuutta?
- Totuuss
Olen yhtä yksinäinen 20 vuoden päästä kun tänäkin päivänä. Ei naisten suhtautuminen miesten rumuuteen tule koskaan muuttumaan joten yksin olen. Kun 20 vuotta ojn kulunut niin sinä aikana sadat naiset ovat jo haudassa koska ovat jännämiehiä rakastaneet.
- eläkää
Älkää kuunnelko Nasiasialooserin itsarineuvoja ätmit. Teillä on vielä monta korttia katsomatta. Itsemurhan voi tehdä vasta vankisellissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363687- 122416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371965Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241458
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4811233- 771151