Hei,
Muita jotka aloittamassa Finnairin ccm-kurssilla nyt 2017 syksyllä? =)
Finnairin lentoemäntäkurssille 2017/2018 valitut
8
735
Vastaukset
- Bettina19
Bettina, 19 vuatta, 176 senettiä ja 83 kilua. Puhun myös sumea. Nähdrään sykysylä.
- latukonekuski
30 kiloa pois ennenkuin hommiin lähdet
- Vieläxkesäähälje
Helmi-Annikki , 25 v. , 175 cm , 50 kg, Äidinkieli savo , hallitsen suomen kirjakielen, puhun sujuvasti englantia ja tyydyttävästi ranskaa ja saksas, heikosti mandariinikiinaa, venäjää ja italiaa. Opiskelen kauppatieteitä ja filosofiaa. Opintoni olen rahoittanut satunnaisilla mallintöillä ja ilta-apulaisena Alepassa, Lentoemännän työ on ollut unelma-ammattini jo pikkutytöstä lähtien. Pudän työskentelystä erilaisten ihmisten kanssa, rakastan haasteita, enkä hermostu tai mene paniikkiin kovankaan paineen alla.
- dheizz
Eikö tosiaan kukaan kursseille tuleva ole tätä ketjua löytänyt.. =(
- Iejbeln
Koskakohan kuullaan aikataulusta jne enemmän?
- lokakuunkurssi
Itse tulossa lokakuun kurssille!
- pääsiskövielä
Onkohan syksyn kurssit kuinka täynnä vielä? Itse laitoin hakemuksen vasta eilen, ja mietin, että voinko vielä päästä syksyn kurssille :)
- pkxx
Ei varmaankaan enää syksyksi, rekrytointiprosessi on sen verran pitkä ja monivaiheinen. Vuodenvaihteen jälkeen oleville kursseille ehkä :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327