Moi mulla on mökillä 2 tv eri huoneessa,ulkoanteenista tuleva johto on olohuoneen televisiossa mikä näkyy virheettömästi,mutta olohuoneesta jatkolla toiseen huoneeseen televisioon eipä näy kun silloin tällöin.Välillä näkyy jopa maksukanavat,mutta sitten vähän ajan kuluttua ei näy kuin muutama kanava,Huoneitten väli 3metriä ja uusittu anteenijohto,ei auta missä vika olisi kiva tietää.Kiitos
Televisio-2017
3
205
Vastaukset
- RobottiKatsooTelevisiota
Jos tv-asema on lähellä ja signaali voimakas, tarvitset signaalin haaroittimen, niitä myydään tv.-iikkeissä. Jos asema on kaukana, paras on hankkia antennivahvistin, jossa on kaksi lähtoä. Jos itse olet haaroittanut antennikaapelin, voi olla että et ole osannut. Impedanssien epäsovitus voi aiheuttaa seisovia aaltoja kaapeleihin. TV-signaali ei kulje johdossa kuten tavallinen voimavirtasähko! On myos mahdollista huono koskeus jossain lkiittimessä.
- 342
Aluksi vaihda antennikaapelin jatkoja keskenään tai, jos se ei ole mahdollista, niin vaihda telkkarien paikkaa keskenään.
- aniim
Kiitos näistä vinkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319