Onko teillä miehet kuin monella kokemusta/apua eturauhasen hieronnasta, onko vaimo tai joku muu sitä teille antanut. Miltä se on tuntunut ja helpottiko esim: liikakasvusta johtuvia oireita, kertoisitteko myös millä hieronta on tehty sormilla vaiko jollain laitteella eturauhashierojalla tekopeniksellä tai jollain vibraattorilla. Kysyn näitä asioita sen takia että minulla on lääkäri todennut hyvänlaatuista liikakasvua eturauhasessa, olen lääkeyliherkkä eli tulee tosi huonoja oloja eri lääkkeistä. Lääkäri suositteli kokeilemaan tuota hierontaa olin hiukan ihmeissäni tuosta neuvosta, kai se pitäisi vain uskaltaa kokeilla onko siitä apua.
Onko kokemusta eturauhaskiihottimista/hieronnasta.
Apua-kaipaava-54vmies
2
280
Vastaukset
- dfgdfgdfgdfg44
miten sitä pitäisi itse hieroa, antoiko lääkäri ohjeita?
- Apua-kaipaava-54vmies
Kyllä antoi ohjeita eli kokeilla millä tuntuu parhaimmalta, eturauhanen on noin 5cm syvyydellä anuksessa sitä voi hieroa esim sormin tai noilla laitteilla. E-rauhanen sijaitsee vatsan puolella anuksessa eli hierominen onnistuu hyvin kun ensin löytää oikean kohdan, varmasti huomaa milloin oikea kohta on löytynyt. Eturauhasnestettä tulee peniksestä siihen koskematta toisilla sitä tulee vähän ja toisilla todella paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768