Hei.Onko antaa vinkkejä matkustamiseen junalla tai bussilla välille Wien.Ljublana.Olen lähdössä syyskuussa.Terv.Jarmo
Wien-Ljublana
2
896
Vastaukset
- srtjstyjstyjtsyj
Itävallan rautateiden verkkosivusto näyttää sekä junat että bussit: https://www.oebb.at/en/
Vaihtoehtoja on paljon, mutta niitä on helppo vertailla.
Lyhimmilläänkin näyttäisi olevan junalla Salzburgin kautta yli 7 tuntia. Järkevämpää reittiä sitten etelän kaupunkien kautta useilla vaihdoilla suunnilleen sama matka-aika.
Jos päädyt menemään yhdellä vaihdolla esim. Salzburgissa, niin suosittelen sijoittamaan vähän extraa businessluokan lippuun. Noinkin pitkällä matka, ja ensimmäistä linkkiä testatessa lisähintaa vain 25e.
Väljät tilat, nahkapenkit, tarjoilu pelaa. Välillä Wien-Graz kesällä otin punaviinin oliivikeksejä. Kysellessäni lopuksi laskua, ilmoittivat että ne sisältyvät lipun hintaan. En tiedä kuinka paljon siellä voisi ilmaiseksi juoda, mutta siinä jo säästi osan lipun hinnasta. Ja tarjouslippu businesskorotus olivat yhdessä sama hinta kuin normaalin hintainen lippu, ja viini kaupan päälle. Joten noita tarjouslippuja kannattaa vertailla. Tosin ne ilmoitetaan kyllä selvästi, joten etsiä ei tarvitse.
Jos ostat junalipun etukäteen netistä, niin maksun jälkeen voi ottaa vain talteen varausnumeron ja tulostaa sitten paikan päällä liput aseman automaatista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284