Se otti ensin muuhun yhteyttä ja mä lähdin maailman ääriin häntä tapaamaan.. mentiin avioon ja hän tuli tänne luokseni... oli pakko käydä sairaan sukulaiseni luona ja sain tietää, että hän oli sillä aikaa vieraillut naapurissa ja lähetellyt tälle viestejä muutenkin kyseisen tapahtuman jälkeen...!!!
Oon kärsiny elämässäni ihan tarpeeksi, miksi mulle aina käy näin???!!!
Naapuri kertoi viestillä mulle kaiken, ja tämä oli enemmänkin henkistä pettämistä..
Miten voin luottaa enää yhteenkään ihmiseen??!! En luota enää ja jos vielä tästä ihmisestä ero tulee niin se on viimeinen niitti!!!!
Mä uskon, että saan ylhäältä voimaa, enkä halua luovuttaa mutta mä koen silti että oon ihmisenä epäonnistunut aivan kaikessa...
Kyseinen ihminen on halunnut lapsia kanssani, mutta olen tullut toisiin aatoksiin ja jos osani on olla lapseton, se ei minua enää vaivaa....olen saanut rauhan sen asian suhteen....
Henkinen pettymys
Olennainennainen
0
367
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229