Terve Suomi! Mitenköhän voisin virittää Tgb blade 500 mönkijää? Tällä hetkellä siinä on vain rajoitusruuvi kaasussa ja sen kun ottaa pois niin kulkee 74 Kmh mutta sen jälkeen iskee jonkinlainen rajoitin, varmaan sähköinen? Onkohan se cdi boksi vai mikäköhän se on? Ja yleisesti miten muuten voisin sitä mönkijää viritää? Enemmän huippunopeutta tahtoisin. En sitten hirveän monimutkaista virittämistä ymmärrä mutta voihan sitä kertoa :)
Tgb Blade 500 IRS viritys
Famelon
5
4237
Vastaukset
- Jutustelija1
Tuon kun laitat vakioksi niin menee 100
- Asiakas3
Saitko mitä vastausta
Tuliko mitään tietoa kuinka ohittaa rajoitin?
- Anonyymi
Saitko minkäänlaista vaustausta miten se rajoitin ohitetaan? mulla on tällä hetkellä sama ongelma
- Anonyymi
sama ongelma täällä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902