isot peput on jees

boy

Olen huomannut että moni tyttö katsoo omistavansa liian ison pepun. 90% tämä on aivan turhaa valittamista, sillä ei pojat pidä sellaisesta lättä pepusta ollenkaan. Itse ainakin ja moni muu pitää sellaisesta josta voi pitää hyvin kiinni eli isosta.
Eli kaikki tytöt jotka omistatte ison pehvan niin älkää olko huolissanne vaan päinvastoin olkaa erittäinen tyytyväisiä! Eikös se 4D dokumenttikin kertonut tästä että iso peppu on muotia niiQ? ;)

15

2403

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ansku

noh se on kiva että joku tykkää vähän "isommistakin" pepuista =) =) =)

• keho

Tässä asiassa olen 100% samaa mieltä sun kanssas. ihan turhaan tytöt häpeilette peppuajanne, kun teidän pitäis olla onnellisia ettette kuulu niihin tyttöihin joilla ei käytännössä ole perää ollenkaan.
      Sitäpaitsi peppu on POP.

• Mina

Hyvä että joku tykkää, mulla on aina ollu mun mielestä liian iso perä..:)

• zara

Isolla pepulla tarkoitatte varmasti kiinteää mutta muodokasta perää ;)
      Se 4D peppu on pop-jakso oli aika ristiriitane. Siinä se nainen kuka sitä "perää oli hankkimassa" tahto siis ihan mielettömän perseen...Törkeen ison,joka ei sopinut sen vartaloon yhtään...Sit kun siin haastateltiin miehii naisten pepun koosta ja samal kuvattiin kadulla kävelevien ihmisten ja yleensäkkin muiden naisten perseitä,ei ne edes kaikki ollut isoja. Suurin osa oli pieniä,pyöreitä,hyvin muodostuneita....

Eli käsitys "iso perse" on aika monenlaisesti ymmärrettävissä. Pienellä ihmisellä pieni mutta muodokas perse voi näyttää tavallaan "isolta" ja sellaiselta mitä kehutaan. Eli ns. läski-/levä -perseet onkin sit iha oma kastinsa.

Toivottavasti ymmärsitte pointin ;)
      Noh,on tääkin aihe keskustella.... Yhtä turha kuin "tykkääks pojat isoista vai pienistä tisseistä"

• boy

Melkein on kyllä verrattavissa tohon tissi juttuun :D Mut ei musta sillä 4D eukolla ollut edes mielettömän iso peppu :S Mä luulin et se hommaa isommankin perän, petyin hieman siihen lopputulokseen... Ei minusta ainakaan pienellä naisella muodokas peppu näytä isolta. Kyllä jos on iso peppu niin se on myös iso ja sitä myös tarkoitetaan...

• tohöatho

minä ainakin vertaan peppuja tyttöjen omaan kokoonsa. tottakai se on selvää että jos tyttö on 140cm pitkä ja hänellä omaan kokoonsa nähden tavallista isompi perse niin ei se ole suuri sillä monella 170cm pitkillä tytöillä on samankokoinen. mutta tytön omaan kokoonsa nähden se on iso perse. ja iso- ja läskiperse ovat mielestäni eri asioita.

• Nimetön
        tohöatho kirjoitti:

minä ainakin vertaan peppuja tyttöjen omaan kokoonsa. tottakai se on selvää että jos tyttö on 140cm pitkä ja hänellä omaan kokoonsa nähden tavallista isompi perse niin ei se ole suuri sillä monella 170cm pitkillä tytöillä on samankokoinen. mutta tytön omaan kokoonsa nähden se on iso perse. ja iso- ja läskiperse ovat mielestäni eri asioita.

muutenhan kaikki voisi sanoa peppuaan isos vaikka ei olisikaan. Juuri tämä oli hyvä esimerkki että jollain 140cm on iso kokoonsa nähden ja jollain 170 todella laihalla tytöllä on ihan yhtä iso. Kaikki ei vain tajua että iso on iso!

• -sussa-
        Nimetön kirjoitti:

muutenhan kaikki voisi sanoa peppuaan isos vaikka ei olisikaan. Juuri tämä oli hyvä esimerkki että jollain 140cm on iso kokoonsa nähden ja jollain 170 todella laihalla tytöllä on ihan yhtä iso. Kaikki ei vain tajua että iso on iso!

eli oon aina luullu et jätkät tahtoo vaan likan jolla on pieni perse.. mut nyt on hyvä tietää et asia ei oo niin... täytyy olla ylpee.. vaik ei tää mun perä nini kauheen iso oon :(

• Nimetön
        -sussa- kirjoitti:

eli oon aina luullu et jätkät tahtoo vaan likan jolla on pieni perse.. mut nyt on hyvä tietää et asia ei oo niin... täytyy olla ylpee.. vaik ei tää mun perä nini kauheen iso oon :(

Ootko niin luullut? :D Kuules moni pitää isoista! Saat olla kyl ylpee

• koosta välittämättä

On perse minkä kokoinen tahansa niin sen on oltava kiinteä.

Sohvalla levitetty läskilöllö tai kulmikas mustelmille istuttu anorektikonkannikka ei ole koskaan kaunis näky.

Trimmit mimmit tekee kyykkyjä, rullaluistelee ja hölkkää.

• Nimetön

Pitää sen musta olla pehmee kuiteski. Ei tartte olla lähellekään mikä kova lihaskimppu perse!

• STFU

Siis oikeesti mikä puheenaihe! Tsiisus... Miten jotkut jätkät voi olla noin pinnallisia??

• Nimetön

Miten voi olla ees näin pinnallinen foorumi kuin "Keho"? Ootko miettinyt sitä?

• Pyllykalu

kuvii, kuvii, tota noin, isoista pepuista, jees.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki naisten peput ovat kauniita tiukoissa housuissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe