Lomaosakkeesta noitahan saa huutokapoista 400-2000e kpl.
Luuletteko tosiaan että joku maksaa teille koko pääoman takaisin. Osakkeen arvo putoaa välittömästi 90%kun marssit 50e:n lahjakortin kanssa ulos. Kukaan ei osta osakettasi ikinä.
Joku urpo yritti saada 8000e
2
207
Vastaukset
- sesoi
Suoraa puhetta, mutta pääsääntöisesti totta. Mutta kun itse on maksanut esim HCR kaupassa n. 20.000 euroa osakkeesta se 8000 tuntuu kohtuullisen edulliselta ja hyvältä tarjoukselta. Miksei puhelin soi?
- papatietää
Ostajat eivät oikein ymmärrä mitä ovat ostaneet, siis mistä se ostettu hinta koostuu. En puutu osakkeen käyttämiseen, käytän sitä itsekin, vaan omistettavaan osakkeeseen ,mutta ostajien pitäisi ymmärtää muutamia asioita. Kun lähdet realisoimaan osakettasi, se mitä myyt on vain se osake joka on pisteytetty. Et ole myymässä RCI pisteitä, et HCR:n sinulle antamia etuja. Siis HCR hotellialennukset, HCR lisäviikot, HCR jälleenmyynti eivät siirry uudelle omistajalle. Sinä ostaessasi olet siis itsellesi maksanut nämä alennukset kauppahinnassa. Olet maksanut siis itse osakkeessa sen ylihinnan jossa alennuksent. Jopa yhtiövastikkeissa on maksetut summat annetuista HCR alennuksista. Omistajat siis maksavat itselleen alennuksia. Promille tietää tämän. Ettuudet EI siirry seuraavalle omistajalle. SIKSI turha pyytää mitään HCR hintoja jälleenmyynnissä tori.fi tai suomenlomaviikot yms palstoilta. Peilaa mieluummin kiinteistön arvoa. Mitä tällainen loma asunto maksaa todellisuudessa ja jaa se 52:lla viikolla. Mene oikotielle ja katso myytäviä vastaavia lomaasuntoja/asuntoja. Paritalo Vuokatissa, mitä maksaa?. Mökki Saariselällä, mitä maksaa?. Asunto Lapinniemessä. Esim. Lapinniemessä osakkeiden realihinta isoissa asunnoissa voi olla 400-500. 000, joten 1xviikko max 10 000 euroa. Uskon että se on maximi. Älä hinnoittele myymääsi tuotteeseen sellaisia asioita jotka eivät sinne kuulu, eli maksamiasi HCR etuuksia. Toisekseen jälleenmyynnissä et ole myymässä RCI pisteitä. Niitä EI voi myydä eteenpäin ja ei siirry uudelle omistajalle. Uuden omistajan täytyy MAKSAA esim HCR tuhansia euroja, tai toiselle toimijalle, jotta se viikko pisteytetään. Tätä ei monikaan myyjä tiedä. Itse en kuulu pistejärjestelmään ja en tule koskaan kuulumaan. Erotkaa tekin ja liittäkää pisteenne viikkosysteemiin. Pistesysteemi on myyjien katala luomus myyntitulojen maximoimiseksi ja pistejäsenten sitomiseki automaattisiksi lypsylehmiksi. Pappa tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738