Palstalla puhutaan ätmeistä, joten vaihteluksi voisimme puhua alempitasoisista naisista.
ÄTNI:
- Lihava
- Ruma
- Tyhmä
- Rasittava
- Yyhoo
- Paljon käytetty
- Vanha
- Kullankaivaja / Ahne
- Ei halua lapsia
- Ei-alistuvainen
Unohdinko jotain?
Alempitasoinen nainen
14
310
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Ätni ei voi olla yyhoo. Ätni on neitsyt joka johtuu lihavuudesta.
- Pillulologi
Väärin.
Yyhoot ovat tyhmiä, kun eivät osanneet antaa reikää miehille, jotka heitä oikeasti arvostaisivat.
- Pöytä
Millä perusteella nainen, joka ei halua lapsia, voi olla "alemman tason nainen"?
- hiljaareikäteline
Naisella ei ole muuta velvollisuutta elämässä kuin synnyttää lapsia, jos nainen ei edes siihen pysty niin hän on naisena aivan turha. Tai mikäli haluaa muotoilla asian kauniimmin: kävelevä kokoelma reikiä.
Mun ihannenainen ei ainakaan haluaisi lapsia. Maailmassa on ihan tarpeeksi ihmisiä enkä ite ole mikään lapsi-ihminen. Mut suurin osa miehistä haluaa varmaan jatkaa sukuaan.
- 12121212121212
"- Ei halua lapsia
- Ei-alistuvainen"
Alle kirjoitan muut paitsi nämä kaksi. Pitää ymmärtää että olennaista on oman kohderyhmän koko verrattuna ryhmään johon kuuluu.
Esimerkiksi jos on enemmän miehiä jotka eivät halua lapsia kuin naisia jotka eivät halua lapsia, on potentiaalisia miehiä vähemmän...mutta potentiaalisten suhde naisten määrään onkin edullinen.
Jälkimmäinen on aivan selkeä tapaus: aloitteellisuus ja ei-alistuminen seksissä on eduksi. Enemmistö naisista haluaa olla passiivisia, niin että mies tulee, viettelee ja ottaa. Aloitteellisella vähemmistöllä on etu, _paitsi_ jos hausta on vielä aloitteellisempi/itsevarmempi/määrätietoisempi mies. 95% naisista haluaa alistua seksissä, miehistä 40% alistaa ja 15% alistua. Eli selkeästi viejänaisilla on mistä valita.
Myytti siitä etteivät miehet pidä aloitteellisista, menestyvistä tai pitkistä naisista johtuu luultavasti siitä että naisia kiinnostaa vain dominoivien alfamiesten mieltymykset. Se 185cm menestyjäalfamies luultavasti haluaakin alistuvan pienen ja siron naisen ottamaan perinteisen naisen roolin, mies kun hoitaa miehen tontin taloudessa. Mutta alistumisesta on hyötyä vain sille pienelle osalle naisia joiden taso riittää eliittimieheen.
Huom. ei-alistuvalla ei luonnollisesti tarkoiteta periaatteesta epänaisellista feministiä, "mähän pystyn mihin vaan enkä tartte miehiä" WT-bitch-tapausta, tms. Ne piirteet jotka tekevät miehestä YTM:n, tekevät naisesta ATN:n.
Esimerkkeinä:
-Tatuoinnit
-Äänekkyys
-Hyvä viinapää
-Pannut monen kanssa
-Lisääntynyt mahdollisimman monen kanssa
-Iän myötä mies komistuu, nainen rupsahtaa
-Urakeskeisyys
Jne...ATN on sellainen joka ei ole ollut mustan miehen kanssa. Voi luoja että mua ällöttää sellaiset naiset! Luulisi että joku mielisairas valkoinen mies olisi se viimeinen vaihtoehto.
- mielisairasvalkoätmi
Nautitko mustan siemennesteen liukkaudesta, mausta ja katkusta?
mielisairasvalkoätmi kirjoitti:
Nautitko mustan siemennesteen liukkaudesta, mausta ja katkusta?
Vittu mun penis nousi pystyyn tuosta mielikuvasta. Mustan miehen spermasta saa valmistettua hyviä drinkkejä sekä sitä voi käyttää myös ruoan mausteena. Lisäksi tämä ylivoimainen siemenneste on näyttävää huonekalujen pinnoilla ja verhoissa.
Unohdit.
Silläkin on kumppani, muttei ätmi.- alfaätmi
Korjaus, limaisella reiällä on "kumppani", nainen on vain telineenä.
- TämäSelvä-
Mitkä piirteet tekevät miehestä ATM:n, samat tekevät myös naisesta ATN:n . Ei ole mitään eroja.
- Totuuss
Ei ole mitään etn naisia. Nainen saa aina jännämiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363667- 122396
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371955Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211721Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301493- 1241448
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141246
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4781221- 761135