Olen siis 15-vuotias ja haluaisin saada viikonlopputöitä, joten onko kellään tietoa/kokemusta minne voisi päästä tämän ikäisenä töihin. Lehtien jakelua olen miettinyt mutta haluaisin kuulla muitakin vaihtoehtoja mikäli niitä on :)
Viikonlopputöihin 15-vuotiaana
6
1462
Vastaukset
Voisit jaella mainoslappuja "Nyt ja Zen Dojosta".
Varsinaista rahapalkkiota et saa, mutta saisit ikuisen mielenrauhan, joka päihittää tämän kaiken pahan alun.- silllleeeee
Auta naapuria
- jhttiij
Jonnekkin kauppaan ehkä pääsisit hyllyttömään, mutta mainostenjakelu on orjatyötä, sitä ei kannata tehdä. Postiin et pääse ja varhaisjakelu on yötyötä.
- EiSatan
Huutista. Kuka vittu jaksaisi mennä viikonloppuna töihin. :D Vitun normot
- workaholic
Soita tai tekstaa no 046-9456464 kyllä työtä on tarjolla
- Valitan
Kyllä Suomessa on nykyään koulutetubkin vaikea saada töitä. Ainoa johon oikeasti on mahdollisuus päästä on juuri mainosjakelu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319