Eikö Uudestakaupungista saa ruokaa öisin?

Pettynyt-

Olen vastikään paikkakunnalle muuttanut ja ihmetyttää kun mistään ei saa ruokaa yöaikaa, ei ole abc:tä ja lähin mcdonalds taitaa olla tunnin ajomatkan päässä. Kummallista suorastaan..

12

2738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myösvastamuuttanut

Tämä on niin kummallinen kaupunki monessa asiassa..

• kaalilaatitko

töitä sinne on tultu tekee ei yö syöpöttelemään ja osta kotiin kaupasta kaupan aukiolo aikana ruokaa kaappiin niin maiskuttelet sit kun haluat ei ole sulla siten mitään ongelma

• Pettynyt-

Itse olen tottunut että tarvittaessa saa lämmintä ruokaa myös yöaikaan, se on sellainen mukavuus mikä usein kaupungeista löytyy. Tiedän kyllä mikä on jääkaappi. :)

• Ufigg

Hese on perjantaisin ja lauantaisin yöllä auki puol viiteen (4:30) asti.

• ap__

Kiitos tiedosta :)

• Lgfjk

Markkinarako yöruokalalle, toivottavasti joku perustaa, luulisi menestyvän. Laitilan Shell on auki 24h, rahat virtaavat sinne.

• Winnig

Hesburger auki nykyään puoleen yöhön ja ruokakaupat K-Itäpoiju ja S-market ovat auki kli 23.00 asti. Automotiven vuoksi.

• Daywalker13

Roskaruokaa valkoroskalle :)

• tyhjätila

Mahtaa masu kasvaa kun öisin pitää saada mättöä ...osta mikro ;)

• maggaramies

Ei siihen mikroa tarvita, jos tulet laittaa ja paistaa tikunnokassa lidlin 99 sentin makkaraa. Sillä pärjääkin sitten jo monta viikkoa. Lisäksi voi kerätä sadevettä ämpäriin, niin saa kostuketta makkaralle.

• sankaritta

Kumppiksellakin ihmeelliset aukioloajat. Olisi edes klo 23 asti auki,niin valmettilaiset kävisi syömässä iltavuoron päätteeksi.

• Anonyymi

Läskit turpoo joka tapauksessa, parempi ettei yösyöttölöitä ole. Siiderivalaat on sitten asia erikseen, ne lihoo juomalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1831
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1601
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1589
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1539
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      80
      1447
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1259
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      281
      1236
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1090
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1081
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      1032
    Aihe