Kumpi on parempi? Vuokrattu hääpuku vai liikkeestä ostettu hääpuku? Minkälaisia kokemuksia teillä on?
Vuokrattu hääpuku vai ostettu hääpuku?
8
542
Vastaukset
- omatneollapitää
Omilla mentiin vihille, on vähän huono alku yhteiselle elämälle, jos lainakamppeissa pitää alttarille astella. Menee sitten vaikka vaatimattomimmilla vaatteilla, kunhan on omat!
Me teetettiin nykyiselle vaimolleni hääpuku edullisesta kankaasta ompelijalla ja samasta kankaasta minulle solmio, sekä solmioliina. Lopputulos oli hyvä! Minulla tumma puku ja nuo em. solmio ja solmioliina. Niillä pärjättiin hyvin ja kauniisti soi urut kirkossa! - lillerilalletti
Morsiamien kannattaa pitää huoli, että eivät liho sen jälkeen, kun ovat hääpukuansa sovittaneet.
On meinaan aikamoisia pullukoita ja tytöntylleröitä, joiden morsiuspuku on hääjuhlassa repeämispisteessä. - lkjhgffd
Ostettu puku on parempi: sitä samaa voi sitten käyttää myös seuraavissa häissä!
- jep5222
Kansallispuku vaimolla ja sotilaan virkapuku minulla (kirkossa)
- Riikka1980
Mulla oli liikkeestä ostettu hääpuku.
- Anonyymi
Minä otin vuokra hääpuvun. Ihan hieno.
- Anonyymi
Ite tykkäsin enemmän vuokrattavasta hääpuvusta.
- Anonyymi
Evankeliumi ensin10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010880848.html
Tuo:6:10~Luuk12:4 Mutta minä sanon teille, ystävilleni: älkää peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, eivätkä sen jälkeen voi mitään enempää tehdä. "Sen jälkeen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007