Moikka!
Olen harkinnut silmien laserleikkausta Liettuassa. Kuulemani mukaan taso on korkea ja hinta näyttäsisi olevan alhainen. Onko kenelläkään täällä kokemusta silmien laserleikkauksesta Liettuassa? Menikö kaikki hyvin?
Silmäleikkaus
8
2248
Vastaukset
- HalapaaOn
Kazakstanissa on vielä kympin halvempaa, antavat mustat lasitkin kaupan päälle.
- Anonyymi
Nykyään saa myös valkoisen kepin.
- arska_e
Minun Virolainen työmies kävi ennen joulua liettuassa leikkauttamassa, oli tosi hyvin onnistunut leikkaus. Hinta vähän toistatonnia .piti sisällän majoitukset ja tarkastukset. Aion mennä myös itse sinne.
- maksat.pimeenä.3euroa
Maksaisit normaalin TESSIN mukaisen palkan työntekijällesi, niin hänkin voisi maksaa veronsa kunniallisesti ja olisi päässyt oikeaan silmälääkäriin Suomessa.
- Anonyymi
Voisitko antaa tiedot klinikasta joka suorittaa laserleikkauksia Liettuassa?
- Anonyymi
Nykyään Suomessakin melkein samat hinnat. Silmät on kuitenkin silmät. Tekisin operaation ennemmin täällä.
Onko kukaan käynyt http://silmaleikkaus.com ssa? Siellä ihan kiva hinnasto.- Anonyymi
Kyllä silmät osataan puhkaista kuntoon liettuassa, ei epäilystäkään.
- Anonyymi
valitettavasti silmäleikkaus teho kestää vain 10v enimmillään likinäkö palautuu silmiin ehkä jo nooeamminkin , teetin 2011 läppäleikkauksen Medilaserin , kehuivat etten tarvii enää laseja mutta kyllä nyt jo piti hankkia kaukolasit jotta nään nimikyltit kaukaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096