Apua mitä tää on?

Epätoivoinenvuotavakasa

Oon 11 v ja mul alko jotai viikko sitte vuotaa mun pimpasta verta vähän ja se vähän sillee tuntu vatsas. Mä en todellakaa tiiä mitä se on mut mua pelottaa kertoo siit iskälle (äiti ei tuu kuukauteen kotiin ulkomailta) ku voin joutuu vaik sairaalaan jos se on jotai vakavaa. Mut voiks joku kertoo ku en oo varma et onks se normaalii vai vakavaa. Mä laitoin vaa mun housuihin iha sikana vessapaperii ni se veri ei menis housuihin mut mä oon nytki iha paniikis. Mä en vaa haluis sanoo iskälle ku se on aina humalassa ja mul ei oo siskoi tai veljii... pitäiskö mun sanoo terkalle:( AUTTAKAA!

5

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emtjokulol

Sulla on kuukautiset. Täysin normaalia naisilla/tytöillä. En tiedä asiasta paljoa mutta voit etsiä netistä lisää tietoa liittyen niihin. Ja kyllä sun iskälle kannattaa kertoa.

• Tukijoukkosi

Ei hätää. Kuukautisesi alkoivat. Lisää murrosiästä: tukijoukkosi.blogspot.fi sivun yläpalkista löydät myös MLL Nuortennetin sekä Väestöliiton nuorten sivuston, joissa on faktatietoa murrosiästä.

• Epätoivoinenvuotavakasa

Kiitti te jotka vastasitte ja mä kerroin iskälle ja katoi netistä ni nyt tiiän jo enemmän:)

• Anonyymi

No hyvä jos isä on kuitenkin asiallisesti katsonut netistä. - Jos on tuollainen tilanne kotona eikä olisi oikein varma isän suhtautumisesta, niin voisi olla varmempaa, turvallisempaa kysyä siltä terkalta.

• Menkat

Sul on vaan menkat et ei hätää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2902
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2763
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1649
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1488
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe