Sattui silmiin youtubesta tullainen klippi.
Kuinka tuo on tehty, vaikuttaa videolta vaikkei olekaan.
Ja nuo kuvat on varmaankin käsiteltyjä. Millä ohjelmalla pystyy tuolla tavalla käsittelemään?
Linkki videoon:
https://www.youtube.com/watch?v=b8-B2SagTQY&feature=youtu.be
Kiitoksia etukäteen jos joku vaivautuu kertomaan :)
Millä ohjelmalla tuo on mahdollista?
5
205
Vastaukset
- strysddtrystry
Noin vaikka
https://www.youtube.com/watch?v=q4MI2r8AQVo - sfsafsa
Useimmilla video editointi ohjelmistoilla tuon kaltaisia tekee helposti. Kuvakehystä vain suurennetaan ja editoidaan sille pisteet mistä kuvan liike/zoomaus alkaa ja mihin se loppuu.
Jos kuvissa haluaa säilyttää tietyn tarkkuuden, niin alkuperäiset kuvat kannattaa olla suuremmalla resoluutiolla kuin editoidun videon.
360 asteen videot ja panorama editointi on taas hieman toinen juttu, vaativimmista kuvankäsittely ja videoeditointi sovelluksista alkaa nämäkin ominaisuudet jo löytyä. - Aloittelevakuvaaja
Kiitos vastauksista.
Tässähän on paljon oppimista! No minä tein tuon :)
Itse asiassa se kävi helposti. Nykyään kaikki käy helposti :)
Kerron lyhyesti:
Photomatixilla tein hdr kuvan. No sillä saa (niinkuin muillakin luvankäsittelysoftilla) helposti eri vaihtoehtoja hiiren klikkauksella :)
Tuossa on sivuillani esimerkkejä:
http://winner.mbnet.fi/manipulointi.html
Siinä on ekana alkuperäinen kuva. Eli tuolla systeemillä klikkasin kaikki viisi kuvaa Creativeksi.
Sen jälkeen tein ProShowlla niistä sliden.
Tekstit tein videoeditointi ohjelmalla.
Ei se sen vaikeampaa ollu tehdä tuollainen simppeli slide :)
Tosin ammattimaisempia saa juuri tuolla tavalla, mitä ylläolevat nikit vinkkasivat.- 10202030405060
Hienoja kuvia sinun sivulla. :)
Sinun pitäisi laittaa sinne semmoinen slideri, että isoja kuvia voi katsoa painamalla oikealle ja vasemmalle nappia.
Niitä saa valmiina palikoina, :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778