Minua kiinnostaa tuo Jyväskylän yliopistossa järjestettävä erityispedagogiikan maisteriohjelma. Mulla on taskussa alempi korkeakoulututkinto yliopistosta (eri alalta tosin) sekä erityispedan ja kasvatustieteen perusopinnot. Millä spekseillä/haastattelupisteillä olette päässeet erityispedaa opiskelemaan? Millä tavoin omaa hakukelpoisuuttaan parantaa? Auttaisko, jos lukisi erityispedasta ja kasvatustieteestä aineopinnot jo valmiiksi?
Tietääkö sattumalta kukaan, kuinka monta hakijaa Jyväskylän erityispedan maisteriohjelmaan oli? Itse en löytänyt tuota tietoa mistään.
Pisteraja erityispedagogiikan maisteriohjelmaan?
2
1387
Vastaukset
- Anonymous3
Hakeneet 2017 https://www.jyu.fi/edu/laitokset/eri/opiskelu/eok/opiskelijavalinta/Hakijoita eok-opintoihin 2010
1. Alle kouluikäisten ja esiasteen erityisopetus 63
2. Kehitysvammaisten oppilaiden erityisopetus 58
3. Luokkamuotoinen ja osa-aikainen erityisopetus 106
4. Osa-aikainen erityisopetus 135
YHTEENSÄ 362 hakijaa
Valintaperusteet 2017 ja paikkamäärät
https://www.jyu.fi/edu/laitokset/eri/opiskelu/eok/opiskelijavalinta/eok-valintaperusteet-2017
Pisterajat vaihtelevat vuosittain hakijoiden tason mukaan. Tarkista valintaperusteita tekijät, jotka otetaan huomioon valinta pisteytyksessä - Opex
Itselläni oli hakiessa (ja päästessä) pohjana lastentarhanopettajan tutkinto (kasvatustieteen kandidaatti), missä sivuaineena erityispedagogiikan laajemmat (35 op) perusopinnot. En muista pisterajoja, mutta itse sain valintakokeesta neljä pistettä vajaa täydet enkä ollut edes paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991465
- 791397
- 1191239
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään201177Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015