Hei olen 30 vuotias nainen varsinais- Suomesta. Olen avioliitossa ja mulla on kaks ihanaa lasta ja koira. Välillä olo on yksinäinen. Tuntuu ettei tällä hetkellä ole muuta kun työ ja arki touhut. Kaipaisin uusia ystäviä kun niitä ei hirveesti ole. Tykkään olla noottoripyörän kyydissä ja tandemi hypynkin olen kokeilut.
Sähköposti osoitteeni on
Partanen.noora@suomi24.fi
Etsin uusia tuttavuuksia
8
543
Vastaukset
- vseök
Lumpusteri taijat olla.
- Norppa87
No en kyllä ole!
- voevoevoe_
Vaikuttaa selkeältä lumpusterilta.
- Jokub
Taidat itse olla
- Norppa87
Etsin ainoastaan ystäviä joiden kanssa voi ruveta kiejevaihtoon ja jutella kaikesta.', en mitää muuta. Kyllä niitä saa etsiä vaikka onkin naimisissa. Siinä ei oo mitään väärää
- yksi-harrastaja
Löytäisit helpommin jos rajaisit esim. ikää ja kumpien kanssa, naisten vai miesten, vai onko väliä. Olen samaa mieltä, naimisissa olo ei estä etsimästä kirjeystäviä.
- Norppa87
Sähköposti osoite on partanen.noora@suomi24.fi
Laitoin vahingossa väärin Soitahan vaik tänne ouluunpäin vaik ajan kuluks ne saattaa vaik langat käydä tosi kuumina..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897