Onko muilla kokemuksia, että yllättäen alkaa näkemään omia sukulaisia kiihottavina ja haluttavina? Itse olin serkkuni kanssa saunassa ja huomasin tuijottavani hänen jalkojaan ja sitten rintojaan ja kun katseeni osui ajeltuun häpykumpuun oli jo jotain herännyt.
Huomaa himoitsevansa jotain mikä ei ole hyväksyttä
9
2355
Vastaukset
- serkuttaa
Ei ole mitään outoa tai väärää tuossa esim. Pakistanissa suurin osa avioliitoista solmitaan serkusten kesken.
- Tatu.Vanhanenki.tutkinut
Samaa on harjoitettu esimerkiksi Afganistanissa, Irakissa ja muissa muslimivaltioissa jo enemmän kuin tuhat vuotta säännöllisesti. Ja tulokset näkyy: esimekiksi Lähi-itäläisten ÄO on tutkimusten mukaan noin 70 ja Somaleitten 68. Tämän vaikutus elämään onkin jo kaikille tuttua. Myös Pakistanissa.
- ehkäiskää
Serkkuni käyttää ehkäisypillereitä eli kaikki on kunnossa.
- Anonyymi
ehkäiskää kirjoitti:
Serkkuni käyttää ehkäisypillereitä eli kaikki on kunnossa.
Sitten ei kuin toimeksi!
- Familyaffair
Vanhanaikaiset moraalikäsitykset on jo syytä heittää romukoppaan. Nauttikaa vain seksistä jos siltä tuntuu.
- Amorinkaariamorinenkeli
Kylänäin o!
- Hillitöntämenoa
Tai sitten on kyse sairaalloisesta hyperseksuaalisuudesta ja samalla amoralismista. Lääkitys?
- Anonyymi
Kyllä kiihottaa avokin muksut jos oikein himottaa. Mut fantasioita on ihana olla. Poika on nähnyt mulla seisokin ja ehkä yllätti kerran kun töiden jälkeen runkkailin makkarissa ovi auki. Poika olkkarissa ja tuli kyseleen välillä jotain ovelle. Alushousujen pullotuksen on kumpikin nähnyt. Poika pari vuotta vanhempi niin sitä välillä naurattaa mut toisaalta joskus katselee 'salaa' kun rasvaan hieman jalkojani (kiihotun kun haluan haaveilla että sitä haluttais kokeilla kans) aah...
- Anonyymi
Ei se ole epänormaalia. Äiti yrittää kaikkensa etten näkisi häntä alasti mut itse usein viihdyn äidin nähden
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995