kax kaksosta...

allstars

kuinka sopii kax kaksosta....?

5

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarot-ennustaja

Yhteensopivuus: Kaksonen & Kaksonen

Kahden kaksosen suhde vaikuttaa välillä neljän persoonan temmellyskentältä. Suhde ei ole ainakaan koskaan tylsä ja molemmat kaksoset suhtautuvat elämään älyllisesti kiinnostuneina. Kaksonen arvostaa vapautta ja kokemusten laajaa kirjoa, molemmat nauttivat keskusteluista. Älykkyys ja uteliaisuus tekee heistä näyttävän ja mielenkiintoisen parin, joka viihdyttää sekä itseään, toisiaan ja kaikkia ympäröiviä ihmisiä. Jos molemmat osaavat toimia yhdessä, suhde on onnellinen.

Kaksoset on pelaaja, joka suhtautuu elämään sarkastisesti, kyseenalaistaen ja huumorilla. Ongelmia syntyy silloin, kun jompikumpi tai molemmat ovat haluttomia ottamaan suhdetta kovin vakavasti. Kevytmielisyys ja naurava suhtautuminen maailmaan on kuitenkin se sama asia, joka viehättää kahta kaksosta toisissaan. Kaksonen kyllästyy helposti ihmisiin ja tilanteisiin, mutta samanlaisen ihmisen kanssa kaksonenkin voi elää kestävässä parisuhteessa.

Kaksosen planeetta on Merkurius. Merkurius edustaa kommunikointia ja nopeaa älyä. Kaksi kaksosta voi puhua päivät ja yöt ympäriinsä ilman, että kumpaakaan edes huimaa. Kommunikointi on kaksoselle niin luonnollinen asia, että autiolle saarelle joutuessaan kaksonen ottaisi mieluiten juuri sen toisen kaksosen mukaansa. Merkurius on kommunikaation lisäksi myös matkaamisen planeetta, mikä antaa kaksoselle tarpeen nähdä jatkuvasti uusia asioita, paikkoja ja ihmisiä. Molempien lyhytjännitteisyys voi johtaa samanaikaisiin loppuunpalamisen tunteisiin, jotka eivät kylläkään kestä pitkään. Jotain ihanaa uutta löytyy taas todella nopeasti.

Kaksi kaksosta muodostaa ihastuttavan neljän persoonan suhteen. Kunhan kaksoset oppivat tekemään kompromisseja sekä omien tuntemusten että toistensa kanssa, ei riitoja synny kovin usein. Kaksonen huomaa nopeasti tappeluun jouduttuaan, ettei se ole hyödyllistä, kannattavaa tai millään mittapuulla kehittävää. Parasta kahden kaksosen suhteessa on valtaisa älyllinen energia ja stimuloivuus. Molemmat nauttivat toisen olemassaolosta valtavasti ja kokeminen sekä asioiden saavuttaminen on helpompaa yhdessä kuin yksin.

• kaksonen

no ainakaan minä ja mun kaksos jätkä frendi ei saada riitaa aikasex millään... väittelyä taas molemmat RAKASTAA.... ja juttua riittää pikkuasiastaki useix tunneix... luulempa että teijänki juttu toimii jos ees toinen tai mielellään molemmat osaa antaa joskus periks...=)

• kak2

Ollaan ollut n. kaksi viikkoa puhelin yhteydessä emme siis ole tavanneet vielä tutustuimme tuolla internetin ihmeellisissä maailmassa. Puhetta pulppua kuin täydestä lähteestä kuinka kaksos mies voi olla näin tunteellinen romanttinen aivan uskomattomat on hänen puhumisen lahjansa arvostan sitä.Hän sanoo asioita mitä haluaisin sanoa en kehtaa minä siis kaksosnainen :)Olen vilkas kuitenkin luonteeltani ja rakkauden tunustus on tullut tämän ihanan miehen sanomana meinas jalat mennä alta. Tämä vain tuntuu niin oikealta uskon ,että just kohtalo on näin määrännyt .Tapaamme pian eihän tästä voi tulla kuin hyvää eihän?

• 3:n kaksosen kanssa

Tai toisin sanoen puhutte toisenne pyörryksiin ja latelette valheita sen kun kerkiätte. no ei kai, kai niitä rehellisiäkin kaksosia on olemassa.. itselläni vaan niin paljon kokemusta epärehellisistä. Oon itse jousimies ja todellinen totuuden torvi ja odotan sitä myös muilta. En näe mitään järkeä valehtelemisessa. Tykkään kaksosten menevästä ja sosiaalisesta luonteesta, mutta olen todennut etten oo niiden kanssa yhteensopiva, koska ne jos jotkut on kyllä epärehellisintä sakkia tähtikartalla.. puhuvat minkä kerkeävät.. ja osa pettää minkä kerkeää (en sano että kaikki mutta ne ketkä ei petä, löytävät valehtelemista sitten muista asioista).

nim. 3:n kaksosen kanssa seurustellut, ei ikinä enää koskaan

• kax2
        3:n kaksosen kanssa kirjoitti:

Tai toisin sanoen puhutte toisenne pyörryksiin ja latelette valheita sen kun kerkiätte. no ei kai, kai niitä rehellisiäkin kaksosia on olemassa.. itselläni vaan niin paljon kokemusta epärehellisistä. Oon itse jousimies ja todellinen totuuden torvi ja odotan sitä myös muilta. En näe mitään järkeä valehtelemisessa. Tykkään kaksosten menevästä ja sosiaalisesta luonteesta, mutta olen todennut etten oo niiden kanssa yhteensopiva, koska ne jos jotkut on kyllä epärehellisintä sakkia tähtikartalla.. puhuvat minkä kerkeävät.. ja osa pettää minkä kerkeää (en sano että kaikki mutta ne ketkä ei petä, löytävät valehtelemista sitten muista asioista).

nim. 3:n kaksosen kanssa seurustellut, ei ikinä enää koskaan

Kait meitä on monenlaisia yksilöitä itse en ole opetllut epärehelliseksi no ei kait toisesta voi mennä takuuseen mutta nyt ainakin näyttää hyvältä ,sitä kristallipalloa en tietysti omista mutta näillä mennään . KAURIS OLI MINULLE KAUHISTUS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe