En ole koskaa kirjoittanu yhdellekkään palstalle mutta nyt ajattelin purkaa sydäntä. Olen siis ollut mieheni kanssa kohta 10 vuotta, maanraosta kuikkinut elämää minkä uskaltanut. Olen niin kamalan surullinen tässä suhteessa mutta jos pyydän eroa mies ei suostu lähtemään kodistani ja luovutan. Rakastan häntä mutta samalla tekisi mieleni huutaa että päästä mut pois. Halannut minua oma-aloitteisesti 5,5 vuotta sitten. Ei, ei ole kirjotusvirhe ihan vuosista puhun. En kaipaisi jatkuvaa imuttelua tai käsikädessä kaikkialle kulkemista mutta edes kerran kuussa, onkohan sekin liikaa vaadittu?
Kaiken se kestää vai?
Rikkin
3
572
Vastaukset
- Emmapauliina_
Oletko jutellut asiasta miehesi kanssa?
- halailueihaittaa
Eihän asiat muuten selviä ennen kuin juttelet hänen kanssaan.
- Pelkkätyhjäkuori
Samassa veneessä olen kanssasi ap. Eihän tästä tiedosta lohdutukseksi ole, mutta silti.
Meitä on kyllä, mutta hiljaiseksi vaiennettuina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319