Vai onko romantiikka komeiden miesten juttu?
Onko rumat miehet romanttisia?
15
308
Vastaukset
- kurppa26vuotta
Ätmit on yhtä romanttisia kun alligaattorit
- kaisanoasaa
Voin ostaa kukkia jos nainen antaa pilluu.
Mikä on romanttista? Olla avoin ja läsnä vai järjestää kynttiläillallinen kynttilöin?
Romanttisuus mulle on = avoimuutta ja AVOIMIA välittämisen ja rakkauden tunteita ja osoituksia. Oikeaa ja rehellistä kiinnostumista, joten vastaan ei se ulkonöstä ole kiinni kuka on romanttinen ja kuka ei. Pikemminkin siitä kuka on, ja kuka saa tilaisuuden olla.
.. Joo.. Näin sen itsekin koen, mutta Tämä(kin) asia on Persoonassa/Luonteessa.. Siis sellainen AitoTälläinen.. TekoTälläistä näkee useammin ja sellainen joka on aidosti tälläinen ei "pysty" kovin hyvin olemaan, jos toinen on Erillainen.. ;P.. Että Tälleen ja Silleen.. ;D
.. Ei Toimi Ei Tämä(kään), jos Tämä(kään) ei ole Luontaista molemmilla ja sitä kautta automaattisesti toivottavaa ja vastavuoroista Luontaisesti.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Joo.. Näin sen itsekin koen, mutta Tämä(kin) asia on Persoonassa/Luonteessa.. Siis sellainen AitoTälläinen.. TekoTälläistä näkee useammin ja sellainen joka on aidosti tälläinen ei "pysty" kovin hyvin olemaan, jos toinen on Erillainen.. ;P.. Että Tälleen ja Silleen.. ;D
.. Ei Toimi Ei Tämä(kään), jos Tämä(kään) ei ole Luontaista molemmilla ja sitä kautta automaattisesti toivottavaa ja vastavuoroista Luontaisesti.. ;PHeh, nyt meni jo sanat solmuun eikun umpisolmuun. :D
Mut joo, näin on.muhkee_muhku kirjoitti:
Heh, nyt meni jo sanat solmuun eikun umpisolmuun. :D
Mut joo, näin on... Se oli vähän NiiQu tarkotuuskin.. ;D.. Mut en jaksanut solmia ihan UmpiSolmua.. Tein tälläisen helpon Rusetin.. ;D
- EdesUnissa
Romantiikka ei ole miesten juttu ollenkaan. Naisille se on luontaisempaa. Joskus sattumalta olen ollut romanttinen naisen mielestä, mutta se on sitten johtunut jostain "Rakkauden Sillasta" Venetsiassa tai Pariisista ja Seinen tunnelmasta, joten minun osuuteni siitä on mitätön.
Paljon useammin olen kuullut että olen itsekäs kusipää.Romantiikka kuuluu asioihin joita en edes yritä. Venetsia on haiseva kaupunki ja Seine ei ole Reiniä kummempi. Jos mä onnistun olemaan romanttinen, niin se on sitten ihan vahinko.
.. Puhu Taas vain Itsesi&Kaltaistesi puolesta.. Ja "romantiikkaakin" on Näemmä Montaa EriLajia, niin kuin "rakkauttakin" ja kaikkea muutakin.. ;P
- EdesUnissa
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Puhu Taas vain Itsesi&Kaltaistesi puolesta.. Ja "romantiikkaakin" on Näemmä Montaa EriLajia, niin kuin "rakkauttakin" ja kaikkea muutakin.. ;P
Tosiaan, unohdin että on olemassa muutama romanttinen Kiltti & Kunnollinen mies, jotka lisäksi osaavat aidosti rakastaa oikealla tavalla. Pahoittelen passiin merkityn sukupuolesi yleistämistä.
EdesUnissa kirjoitti:
Tosiaan, unohdin että on olemassa muutama romanttinen Kiltti & Kunnollinen mies, jotka lisäksi osaavat aidosti rakastaa oikealla tavalla. Pahoittelen passiin merkityn sukupuolesi yleistämistä.
.. Ei Tartte alkaa Omottelee.. ;D.. Vaikka suurin osa ei olisikaan jotain, niin kuitenkin niin suuri osa, ettei ainakaan musta voi puhua mistään muutamasta.. Ja nyt puhutaan ihan TäysHeteroista.. ;P
- 42v-sinkkumies
Olen romanttinen. Olen tehnyt naiselle illallisia ja vienyt hienoille treffeille.
Kyllä romanttisuus on enemmän rumien miesten juttu. Komeiden ei tarvi edes yrittää olla mitään erikoista, niin naiset on aina kimpussa. "Vähemmän-komeiden" sen sijaan on pakko yrittää jotakin, jolla ulkoisen rumuuden saa edes hetkeksi peitettyä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465837Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6082296Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778