S-pankkikortti käynee Rodoksella, onko ollut ongelmia tai huijausyrityksiä maksamisessa? Pankkikorttiahan ei saa viedä mihinkään takahuoneeseen pois maksajan silmistä vaan siinä tiskillä tapahtuu maksu. Onko minkälainen hintataso siellä, pitääkö taksilta kysyä etukäteen hinta-arviota vai miten olette toimineet?
Rodoksella pankkikortilla maksaminen
6
4974
Vastaukset
- Polikala
Pankkikortilla maksaminen ei onnistu, luottokortti täytyy olla. Sillä voi maksaa ja saa rahaa seinästä.
- 28.....kertaa
Taksikyyti kaupungin sisällä 5-6 € matkasta riippumatta.
Ainakin "isossa" paikallisten marketissa Athineon-hotellin takana
maksoimme pankkikortilla, ei tarvinnut käyttää luottopuolta.
Ravintoloissa ja pienissä "Super-Marketeissa" maksoimme
aina rahalla. - saareenihastunut
voi maksaa pankkikortilla, olen käyttänyt S-pankkkikorttia ja debit-maksua ja luottokorttia, ei ongelmia. Hyvää matkaa, syyskuun lopussa sinne
- Hinnat_näkyvissä
Monilla taksiasemilla on isolla taululla hinnat useaan kohteeseen.
- VuosittainKreikkaan
Ihan hyvin onnistuu NFC:llä maksaminen marketeissa nykyisin. Samoin kortilla rahan nyhtäminen seinästä. Ravintoloissa makselen käteisellä, tukku seteleitä mukaan jo kotoa muutenkin varakassaksi siltä varalta että joku rahoituskriisi iskisi taas päälle Kreikassa ;-) Muutenkin alennukset vaikka mopovuokraamoissa irtoaa paremmin käteisellä kun säästävät luottokorttikustannuksissa, sitäpaitsi hämmästyttävän usein korttipääte on "rikki" jos olen tinkinyt edullisen tarjouksen ...
- Hinnat_näkyvissä
Useimmilla taksiasemilla ei ole hintoja esillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327