Burn energy drink

sjsfj

Miksi burn energiajuomaa myydään kaikissa muissa maissa melkeen paitsi suomessa ? ainkaikn jokaisessa maassa missä minä olen käynyt on myyty burnia mutta ei suomessa näy missään

21

4652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdsads

Ei täältä saa mitään muutakaan mitä muualta saa

• burnonparas

melkeinpä kaikissa euroopan maissa käyneenä voin kertoa että olen nähnyt burnia kaikkien muiden maiden kaupoissa paitsi suomen halpaakin vielä suomessa maksaisi tlk varmaan 2-3€ jos sitä saisi.

• Anonyymi

Itsekin näen muualla. Suomessa rajoitetaan elintarvikkeiden ja tavaroiden myyntiä tarkoituksella, tiedän koska olen ollut myyjänä yli 10 vuotta edellisessä elämässä. Jopa Afrikan maissa on aitoa Coca-Cola Companyn Burnia myynnissä

• Battttery

Onko burn parempi kun battery?

• Shhs

Itse ainakin pidän enemmän burnista.

• sasagsdsf

Kyseinen kauppa on virolainen ei suomalainen eli ei saa suomesta mutta saa suomeen tilattua.

• Joel.M

Burnia saa maxikarkki.fi sivulta

• onsitä

Burnia olen nähnyt Suomessa Eesti-kaupoissa.

• kskwp

Kirkkonummelta saa Kolmea eri burn makua normaalia vihreää ja pinkkiä

• Anonyymi

Eipä pahemmin oo näkyny ku suomessa rajoitetaan nuorten houkutusta energiajuomiin josta syystä suuri osa hyvistä energiajuomista on vedetty myynnistä

• Anonyymi

Tuota kyllä epäilen. Mutta eihän useimmat energiajuomat ole kuin energiaa, eli ruokosokerilitkua terästettynä isolla määrällä sitruunahappoa ja pienellä määrällä kofeiinia (jopa pienessä kahvikupillisessa mustaa kahvia on paljon enemmän).

Huvittavia faktoja:

- Energiajuomia myydään myös ilman energiaa (ilman sokeria)
        - Ulkomailta saa kannabista sisältävää energiajuomaa
        - Vanhempien ihmisten silmissä energiajuomat ovat pahuuden juomia, vaikka ainesosaluettelo kertoo muuta
        - Joissain kaupoissa ei myydä alle 15-vuotiaille vaikka myyvät paljon vaarallisempaa juomaa, eli kahvia
        - Energiajuomapakkauksella on mitätön valmistuskustannus ja mieletön tuotto valmistajalle

• Anonyymi

Suomesta saa burnia

• Anonyymi

Mistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä

Ei mistään, haaparannassakaan oo näkyny puoleenvuoteen mitään merkkiä koko juomasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä

Makeistukusta saa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ainakin mango ja apple kiwi makuja saa triplan k-kaupasta, maksaa kait 2.50

• Anonyymi

Myös verkkokauppa.comista saa viittä eri makua 12-pack 19.99€

• Anonyymi

burnia myydään löytötexseissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe