Miksi burn energiajuomaa myydään kaikissa muissa maissa melkeen paitsi suomessa ? ainkaikn jokaisessa maassa missä minä olen käynyt on myyty burnia mutta ei suomessa näy missään
Burn energy drink
21
4652
Vastaukset
- sdsads
Ei täältä saa mitään muutakaan mitä muualta saa
- burnonparas
melkeinpä kaikissa euroopan maissa käyneenä voin kertoa että olen nähnyt burnia kaikkien muiden maiden kaupoissa paitsi suomen halpaakin vielä suomessa maksaisi tlk varmaan 2-3€ jos sitä saisi.
- Anonyymi
Itsekin näen muualla. Suomessa rajoitetaan elintarvikkeiden ja tavaroiden myyntiä tarkoituksella, tiedän koska olen ollut myyjänä yli 10 vuotta edellisessä elämässä. Jopa Afrikan maissa on aitoa Coca-Cola Companyn Burnia myynnissä
- Battttery
Onko burn parempi kun battery?
- Shhs
Itse ainakin pidän enemmän burnista.
- BurnLmao
No nyt ehkäpä saakin https://www.juomatukku.com/catalog/burn-24x025l-p-5954.html?osCsid=4e3c9c84075dd6e591e8b79161badecf
- sasagsdsf
Kyseinen kauppa on virolainen ei suomalainen eli ei saa suomesta mutta saa suomeen tilattua.
- Joel.M
Burnia saa maxikarkki.fi sivulta
- onsitä
Burnia olen nähnyt Suomessa Eesti-kaupoissa.
- löytyy
http://www.eestinextrat.fi/index.php/eshop/tuotteet/juomat/energiajuomat
tuossa on kaksi makua sitä
- kskwp
Kirkkonummelta saa Kolmea eri burn makua normaalia vihreää ja pinkkiä
- Anonyymi
Eipä pahemmin oo näkyny ku suomessa rajoitetaan nuorten houkutusta energiajuomiin josta syystä suuri osa hyvistä energiajuomista on vedetty myynnistä
- Anonyymi
Tuota kyllä epäilen. Mutta eihän useimmat energiajuomat ole kuin energiaa, eli ruokosokerilitkua terästettynä isolla määrällä sitruunahappoa ja pienellä määrällä kofeiinia (jopa pienessä kahvikupillisessa mustaa kahvia on paljon enemmän).
Huvittavia faktoja:
- Energiajuomia myydään myös ilman energiaa (ilman sokeria)
- Ulkomailta saa kannabista sisältävää energiajuomaa
- Vanhempien ihmisten silmissä energiajuomat ovat pahuuden juomia, vaikka ainesosaluettelo kertoo muuta
- Joissain kaupoissa ei myydä alle 15-vuotiaille vaikka myyvät paljon vaarallisempaa juomaa, eli kahvia
- Energiajuomapakkauksella on mitätön valmistuskustannus ja mieletön tuotto valmistajalle
- Anonyymi
Suomesta saa burnia
- Anonyymi
Mistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä
Ei mistään, haaparannassakaan oo näkyny puoleenvuoteen mitään merkkiä koko juomasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä
Makeistukusta saa
- Anonyymi
Urjalan Makeistukusta on tätä tuotetta saatavilla. https://urjalanmakeistukku.fi/catalogsearch/result/?q=Burn
- Anonyymi
Ainakin mango ja apple kiwi makuja saa triplan k-kaupasta, maksaa kait 2.50
- Anonyymi
Myös verkkokauppa.comista saa viittä eri makua 12-pack 19.99€
- Anonyymi
burnia myydään löytötexseissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738