Niin kysyisin kokemuksia hotelli Helioksesta Can Pastillan alueella,onko sellainen paikka johon kannattaa majoittua,kuvista päätellen ei aivan murju
Hotelli Helios
4
597
Vastaukset
Olen asunut pari kertaa Helioksen rannanpuoleisessa hotellissa (silloin nimeltään Brasilia) ja alue on mukavan rauhallinen .Itse menisin kyllä Heliokseenkin. Heliokselta löytyy Web-kamerakin .
- mellorca
Jos joku niin ainakin don luis tietää mallorcan jutut joten kannattaa varmaankin varata,olen joskus ollut terrenon alueella ja nyt voisin mennä nostalgiamielellä katselemaan miltä mallorca nyt näyttää
- Helioshotel
Suosittelen...tuttujani asunut siinä muutamat kerrat...Helioksesta löytyy myös apartamentoksia jos sellainen kiinnostaa enempi kuin hotellihuone.
- Huevoscongastaas
Ihan ok. Marraskuussa tuli käytyä, palmanlahti aika autio ja tyhjä, hyvin vähän ravintoloita auki, yöt julmetun kylmiä 5.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742902
- 642763
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171649- 241647
- 201590
- 191488
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249