Minua miehenä kiihottaa erityisesti kun nainen istahtaa naamalle. Siinä sitte vähä niinku pakko lipittää pillua vaikkei saa kunnolla edes henkeä:) muita jota kiihottaa tämmöinen?
Naamalla istuminen
21
1598
Vastaukset
Vaimoni olisi varmaan kiva istua naamallesi esim uikkareissa, salivatteissa. Hän on Brunette, lyhyt, hoikka, d75 rinnat, noin 39 vuotias
- M-46
Todellakinkiinnostaa ja nautin!!
- nainen18
Tykkään istua naamalla ja olla dominoiva osapuoli sillä usein muissa puuhissa olen alistuva osapuoli.
- HalukasKielimies
Missäs vaikutat? Ja kiinnostaisiko vanhempi mies? 43v...
- nainen18
Asun Kymenlaaksossa ja oon aina ollu kiinnostunu vanhemmista miehistä 😉
- mies26v
Määritteletkö "vanhemmista"? 😜
- nainen18
Alle 50 ;)
- mies26v
Kiinnostusta?
- nainen18
Joo, mistä päin olet?
- mies26v
Päijät-häme
- nainen18
Okei, mitä haluisit?
- mies26v
Vaihtaa ajatuksia muualla.
- nainen18
No anna mulle sun jonkun sovelluksen käyttäjänimi ;)
- Miksavaa27
Täälläki 27v kundi porvoosta joka mielellää ottais sun pepun mun naamalle kieli käsittelyyn ;) laita kikissä viestä miksavaa
- antaatullavain
Himottaa ajatus siitä, että nainen istuu naamalleni ja nuolettaa itsensä oikein perusteellisesti, molemmat reiät niin syvälle kuin kieleni yltää. Pissaakin vielä siinä suurimman hekuman hetkellä. Se vasta on jotakin.
Ilman muuta on ihanaa kun nainen istuu naamalla oikein kunnolla niin että nenä on pepussa ja kieli pimpassa, ja käyttää nenää, suuta ja koko naamaa riettaasti omaan nautintoonsa. Ne naisen horkkaiset orgasmit joiden aikana meinaa tukehtua, on parasta....
Siis minua saisi nainen käyttää satulana mielin määrin.... Tietenkin.- ukm56v
kyllähän se on upeeta ku rouva tulee reissuilta ja istuu naamalle. kiimainen pillu valuu spermaa ja rouva kertoo yön tapahtumista, siinä ei kauaa kestä ku mällit lentää mahalle.
kyllä facesitting on upeeta Pirkanmaalla naista joka haluaa istua miehen naamalla.Olis kiva siinä nuolla vaikka molempia reikiä
jos haluat .Vaikka muutakin touhua päälle,sinun ehdoilla mennään.
Suomi sivujen posti toimii.- 7jgjfjfjrjb
Haluisin kyllä t: 16v tyttö Espoossa
- KielikivaNam66
Hmm..mikäpä sen nautinnollisempaa kun nainen istuu hajareisin kasvojen päällä..hieroo sitä kasvoihin, nuolettaa kiimaista alapäätänsä mulla...vaatisit mua nuolemaan ja naimaan kielelläni kummatkin riemureikäsi...niin pitkään kuin haluaisit:-)
Kokemusta ja osaamista löytyy!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134