On väärä nimi lehdellä.Pitäisi olla: Venemesali.Niin on lapsenkengissään.Vai jospa onkin lapsille tarkoitettu.
Venemestari
5
1034
Vastaukset
- Venemies
Osan olen lukenut.Venemestali voisi sopia nimeksi,tai Nenemestalli
- kyrö
Nenepestllin hinkit.
Kyllä voisit itsekin opetella oikeinkirjoitusta, ennen kuin muita moitit. Suomen kielessä kuten muissakin tuntemissani kielissä pisteen (.) jälkeen tulee välilyönti ( ).
- Eipä ollut
Kirjoituskoneita,kun koulua kävin. Eikä tässä ollut tarkoitus irviä kirjoitustyylistä,vaan virheistä joita lehti sisältää!!!! MUTTA SINÄ RAUKKA ET SITÄ OIVALTANUT!!! TYPERYS.On aivan vitun sama mitä toimittajille ja muille tolvanoille on opetettu,mutta minkään maan kielioppikirjoissa ei välilyönneistä puhuta.Voisi kuulua(mutta ei kuulu)vaikka nyrkkeilyn termeihin.Kerroppa rehellisesti kusetko seisten???
- oppimaton
minkään maan kieliopissa ei ole sellaista sääntöä. Se on vain tyyliseikka. Vai, että oikeinkirjoitus.Nyt sinä juntteutes näytit ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164