Sanovat meitä omalaatuisiksi...ei löydy vastaavia bändejä. Hyvältähän tuo kuulostaa, mutta onko vakio, että aina omasta musasta kuulee vaikutteita lempibändeistään? Käykää kuuntelemassa...
http://www.veteenpiirretty.tk
sieltä löytyy meidän uunituore demo...
Omalaatuisuus?
3
184
Vastaukset
- jussi
tottakai kuuluu. oma musa kuulostaa aina paljon paremmalta. parhaalta. eihän sitä muuten tekis. itseasiassa tällähetkellä tuo ed. puhuttu phuzy kuulostaa tällä hetkellä aika pirun ovalta. menen nyt kuuntelemaan teidän orkesteria..
- jussi
tottakai oma bändi kuulostaa aina parhaimmalta. eihän musan teossa olis mitään järkee jos olis ihan no joo menolla mukana..
toi phuzy kuulostaa pitkästä aikaa ihan vitun kovalta uudelta orkesterita. check it out. mä meen ny kuunteleen teitä. - Mohammed
Mä kuuntelin jotain clippiä teidän sivuilta. En oikein ymmärrä että mikä tässä on keskustelun aihe, mutta musiikki kuulosti oikeasti tosi hyvältä. Teidän musiikissa on joku ajatus, mikä on minusta tosi harvinaista. Laulaja voisi kehittää jonkin erikoisen maneerin, vaikka että aloittaa säkeen aina silloin tällöin aivan alhaalta ja tulee sitten nuottiin vasta vähän päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022