Nopea selitys ilman draamaa: Mulla on isoveli jota en ole nähnyt nyt miltei 11 vuoteen. En ole edes kuullut hänestä yhtään mitään infoa koko aikana. Haluaisin kovasti löytää hänet mutta ei ole tuottanut tuloksia vaikka monesti oon yrittäny. Mulla on tiedossa pelkästään etu- ja sukunimi. Sukulaiset eivät osaa auttaa ja netti on katsottu läpi eikä hänestä löydä mitään tietoa.
Miten löydän kadonneen veljen?
Anonyymimotoristi
3
1536
Vastaukset
- Villi8juK
Pahan kysyit en osaa sanoo. Minkä niminen veljes on. Voisin vähä yrittää kysellä ettii, selvittää asiaa.
- salapollliisi
Sukulaisuussuhde löytyy ainakin kirkkoherranvirastosta tai maistraatista kun pyydät virkatodistuksen esim. perinnönjakoa varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903275
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301777
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341389- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319