Teen osa-aikaista työtä terveydenhuollon puolella ja nyt etsin lisätyötä. Minulla on oma Y-tunnus. Työtä tekisin mieluiten koneella/etätyönä, mutta muutkin vaihtoehdot huomioidaan. Illat menevät lasten kanssa, mutta se ei toki estä etätyön tekemistä. Olen 38-vuotias nainen ja asun Keski-Suomessa. Rajaan työtehtäviä sen verran, että etsin laillista työtä (sekä seksiä maksua vastaan en halua harrastaa).
Yhteydenotot toivoisin sähköpostiin kirani@suomi24.fi
Etsin osa-aikaista työtä (Keski-Suomi)
2
180
Vastaukset
- kauneusjahyvinvointi1234
Hei,
jos kauneus ja hyvinvointi ovat lähellä sydäntäsi ja haluaisit tehdä töitä esimerkiksi sosiaalisen median kautta, niin laita s-postia:
kauneusjahyvinvointi@gmail.com - Meri-PXC-alusasut2017
Moi kirani!
Alusasujen myynti voisi hyvinkin sopia Sinulle lisäansion lähteeksi. Olen myynyt näitä PXC rintaliivejä jo 2 vuotta ja saanut rutkasti tyytyväisiä asiakkaita.
Tämä työ antaa Sinulle vapauden tehdä töitä oman kalenterisi ja elämäntilanteesi mukaan. Haluatko lisäansiota 20% 30% tai 40%? Minä autan Sinua.
Saat aloituspakkauksen puoleen hintaan 695€ (norm. 1600€). Voit maksaa sen kolmessa osassa, jolloin maksuaika on 90 päivää.
Tämän työn myötä alusvaatekaappisi alkaa päivittyä - sieltä löytyy pelkästään istuvia liivejä!
Tuotteita voit katsella osoitteessa
www.pxc.fi
Ota yhteyttä, nyt on oikea hetki aloittaa!
Meri
040 705 3547
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184