Hitlerin ylösnousemus ja natsihengen siirtyminen Venäjälle
Seppo Linnanlehto näki 1980-luvun puolivälissä kaksi uninäkyä Saksasta ja Venäjästä.
Ensimmäisessä unessa Seppo näki Saksan kansan, joka itki, ruikutti ja valitti sitä, että Hitlerin pitäisi saada suuren valtiomiehen kunnioitusta. Ihmettelin asiaa, koska tiesin, mitä kaikkea pahaa Hitler oli tehnyt. Mutta näin saksalaiset ikään kuin kaipasivat Hitleriä takaisin.
Silloin yhtäkkiä Hitler nousi haudasta. Ääni sanoi: ”Hän hallitsee vähän aikaa.”
Sitten näin, että Hitlerin valta siirtyi itään. Sitten tuli sana: ”Sen jälkeen Saksan kansa pääsee rauhaan.”
Toisessa 1980-luvun puolivälissä näkemässään unessa Seppo Linnanlehto näki, että Neuvostoliitto hajoaa. Silloin kansat riemuitsevat, että kylmä sota on ohi, kun kommunismi on kukistunut.
Silloin Jumala näytti minulle, että lopulta Venäjä tulee nousemaan 10-kertaisella natsivoimalla. Se mitä tapahtui Hitlerin aikaan Saksassa, oli vain harjoitusta.
Jouko Pihon kommentti:
Näin tulee tapahtumaan. Hitlerin menestyksen takana ollut paha henkivalta nousee jälleen kuin kuolleista heräten. Mutta jonkin ajan kuluttua se paha natsihenki siirtyy itään ja valtaa Putinin syrjäyttävän Venäjän uuden johtajan 10-kertaisella natsivoimalla, mikä merkitsee hyökkäyksiä muihin maihin sekä juutalaisten ja kristittyjen vainoja.
Mutta kun tämä röyhkeä johtaja hyökkää myös Israeliin, se on oleva Venäjän imperiumin loppu.
Tämä Venäjän natsihenkinen johtaja ei ole viimeinen paha hallitsija eli Antikristus, vaan yksi hänen edeltäjistään eli Gogin ruhtinas, joka tulee aloittamaan Kolmannen maailmansodan, mutta kokee suuren häviön aivan kuten Hitlerkin aloitti Toisen maailmansodan, mutta johdatti Saksan suureen tuhoon.
Hitlerin ylösnousemus - natsihenki Venäjälle
0
271
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857435- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 482666
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292312- 492303
- 412174