Nyt on hirvelle ja peuralle niin paljon kaatolupia että eipä sinne paskaturkeille paljoa purtavaa jää. Sudet voisivat opetella myös syömään marjoja sillä muuten on nälkäkuolema kinnas-aihioille luvassa.
Susille koitti laihdutuskuuri ha haha haaaaa
4
180
Vastaukset
- SusisurmiaYli60prossaa
Tekee susi itse lajitoverilleen,
eli syöhän sudet sentään toisiaan. - hehhehh
Metsästäjät ovatkin jo pilanneet kanalintukannat. Seuraavaksi sitten varmaan metsäpeurat jäävät historian kirjoihin metsästäjien pilaamana.
Kukapa se viimeiseksi sitten nauraakaan/itkee.- tipihukkuu
Veikkaampa, että aloittaja tarkoitti valkohäntäkaurista, jota ennen sanottiin valkohäntäpeuraksi. Nykymuotoinen metsänhoito on ollut turmiollisin kanalinnuille, valtavine suo-ojineen mm.
- suurempiajattelija
Taitaa koittaa metsästäjille laihdutuskuuri. Ei kanalintuja, ei metsäpeuroja, pieni ilo tietenkin se, että saa pippelinsä vierelle jotain suurta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264