Kannattaako mennä kattoon?
Napapiirin sankarit 3 onko hyvä?
27
1676
Vastaukset
- Tottakait
Missä ja moneltako?
- piletystä
Kannattaa kattoa, jos ei ole parempaa tekemistä.
Saapi välilä nauraa. - kallluhan
Oli hyvä elokuva ja sai todella nauraa.
- Haaarmi
Taas meni ohi,,
- JonWein
Älä ota lapsia mukaan, ei sovi lapsille.Tämä on heikoin näistä Napapiirin Sankareista muutenkin.Huumori on teennäistä ja pääosan esittäjä jää sivurooliin.
- kriitikkona
heikkoa alapäähuumoria joka jää yritykseksi. saman vitsin uudelleen lämmitystä.
parasta Pallaksen maisemat. - eihuumeitatunturiin
Alatyylistä oli sekin kun huumesieniä käyttivät ja hallusionaatioita mainostettiin.
- entykäny
pieruja ja huumeita. siinä tämän elokuvan eväät.
- Elokuva3
Pakko sanoa paska elokuva oli.
- Katsonutkaikki
Eilen telkkarista tuli Sankarit 2 ja se oli paljon parempi ko kolmonen. Paljon parempi.
Paras oli ykkönen ehkä. Kolmonen on selvästi huonoin ja siitä ei tarvi edes kinata. - Hotellielämästä
Hyvä oli soitin DI kipoksi jota olivat ostamassa Rovaniemeltä, mielestäni oli hyvä, eli nauraa sai. Utkujärven vesi on ollut niin kylmää, ettei siellä voi edes uida syyskuun vaihteessa.
- R.4ÄÄ5
Kuvittele, että esittelet itsesi virallisesti juhlissa vartin sisään samalle ihmiselle kahdesti. Miten noloa! Tällainen on täysin tuttua kirjailija Kaari Utriolle, 72, joka on kärsinyt koko ikänsä kasvosokeudesta eli prosopagnosiasta. Se on neurologinen häiriö, joka aiheuttaa kykenemättömyyttä tunnistaa tutut kasvot.
- Ymmärsin jo ihan nuorena, että en näe samaa mitä muut. Minulla oli siihen tosin jo valmistava kokemus, sillä olin erittäin likinäköinen, Utrio kertoo.
Kirjailija sanoo olleensa tuolloin valmiiksi nöyryytetty ottamaan vastaan toinen vika.
- Kuvittelin aina, että se on haitta, joka johtuu minun omasta käytöksestäni tai itsestäni. Luulin, että en ollut tarpeeksi huolellinen tai tunnollinen painamaan mieleeni kasvoja. - Essoseo
Elokuva on huono.Kunnan 30000 sponsorointi meni aivan hukkaan,ei saanut vastinetta,vain Essonbaari mainittiin eikä sekään ole enää Esso.
- joonlöysäärahaa
30000 ??? ei voi olla totta ??
- Tietäjä-
Olisitta paremmin selvillä mihin kunnan päättäjät syytävät rahaa jos ees joskus lukisitta niitä nyt nopeammin nettiin ilmestyviä pöytäkirjoja.
Ittehän olette sinne ne päätäjät äänestänyt! Kysykää niistä älyttömistä päätöksistäki niiltä suoraan. Vai olivakko taas poissa kokouksesta, kun niistä avustuksista taas sovittiin!
Turha naukua täälä ennää jälkikäteen. Tekisittä jotaki, että rahaa pantaisiin oikeisiin kohteisiin. - Vänniläinen
En usko kunnan maksaneen pätkääkään tuohon filmiin.
Missä niin on sanottu ja miltä momentilta otettu?
Hiihtoliiton momenttiki 20000/vuosi lopetettu?
Älkää jauhako p...aa. - Näinitte
Jotain on maksettu koska lpputeksteissää vaakuna näkyy
- Pelkkääkiroilua
Kyllä on maksettu. Lukekaa pöytäkirjoista.
Sen avustuksen perusteena oli saada Muoniolle näkyvyyttä!!!!!!!!
Mitä näkyvyyttä? Huono elokuva!
- etelän_harakka
Menin hullu ostaan dvd:n, kun jossain sanottiin kakkosta paremmaksi.
Järkyttävän huono.
Lapin komeat maisemat kyllä tuli esiin, mutta kun elokuvassa pitäisi olla muutakin, kuin maisemia. - jokinritesebtaa
Dome Karukoskella rahastuksen makua hommassa. Varmaan ohjannut kolmosen etätöinä jostain aurinkorannalta. Karukoski tekee vielä muutaman Napapiirin sankarit leffan, ykkönen ja kakkonen hyviä niiden maineella jengi menee kattomaan vielä 4 ja vitosen.
Mutta mä aikankin odotan että nelosen voi kattoa telkkarista ilmaiseksi, maksamaan siitä en ala.
Napapiirin sankarit kolmonen on vuoden surkein leffa.
Onko Karukoski vain juopotellut lapissa ja antanut jonkun rovaniemen leffakerhon tehdä leffan.
Rahastuksen makua hommassa. Paskanmaku suussa tuommoisesta leffasta. - Hitokseennoloa
Ihan umpisurkee, Karukoski ohjannut sen etätyönä jostain aurinkorannalta ja tuskin on ollut edes käsikirjoitusta hommassa.
Muutama räjäytys ja autolla ajoa, mitään uutta Karukoski ei ole leffaan keksinyt.
Lähinnä minusta oli säälittävä rahantekoyritys, varmaan Karukoski tehdyt paskahommalla muutaman millin. Noloa - Kässäri6
Olen toista mieltä. Karukoski on umpipaska tässä ohjauksessa ja elokuva ei ole katsomisen arvoinen koska huumeiden käyttöä ylistettiin. Huonoa makua.
- Anonyymi
Napapiirin sankarit 3 esitettiin televisiossa uusintana tänään. Taas.
Toivottavasti ei enää tule 4. osaa.
Tekemällä tehty. Köyhä anti.
Pamela Tola järkyttävän teennäinen.
Timo Lavikaisella näyttää olevan vain yksi kolme. Suu auki ja hönö ilme. Ohjelmasta toiseen sama ilme. Kattois peiliin ja opettelisi ainakin sulkemaan suunsa.- Anonyymi
Nyt ku neljä kertaa katsonut niin maisemat parasta.
- Anonyymi
Kylä kannattee. Soli niin hauska ,että vaimoaki meinas pissata minun käelle ko nauratti niin makiasti.
- Anonyymi
Juuri katsoin Napapiirin sankarit 3 , enkä ole koskaan nähnyt näin huonoa elokuvaa, ei pystynyt katsomaan enää 40 minuutin jälkeen. En hymyillyt tai naurahtanut kertaakaan, päin vastoin, elokuvan narsistinen ja puskeva tekohauska vääntämällä väännetty kuivaakin kuivempi äänekäs korvia särkevä älämölö huuto ja 'jou jou me ollaan maailman valtiaita, muut kyykkyyn' - energia pisti vain ärsyttämään. Pakko oli ottaa äänet pois ja katsoa ilman ääniä loppuaika jolloin siitäkin sain pian tarpeeksi.
Uskomaton taso ero ekaan ja tokaan versioon verrattuna, jotka taas olivat tosi hyviä. En olisi tunnistanut samaan sarjaan kuuluvaksi elokuvaksi ollenkaan. Meni täysin maku tämän ohjaajaan Tiina Lymeen. Narsistiselta ja korkeampia kummartelevalta sekä alempiaan ylenkatsovalta vaikuttaa. Mutta niin kai se pieni piiri pyörii ja nimekkään näyttelijän elokuvasta ei ole voinut suositut näyttelijät kieltäytyä työn menetysten, maineen, ym. takia. - Anonyymi
Kittilän pölvästeille parhaat naurut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728