Nimeni on insinööri, diplomi-insinööri. Tiedän enemmän, kuin tavallinen insinööri. Olen mahtava mies!!
T:DI
Pah...
6
2050
Vastaukset
- ööäää
jep jep..nauroin 0,037 sekunttia
- Mies
Minä olen upseeri, nimittäin opistoupseeri.
- se diplomi,
tulee siihen eteen, kokemukseni mukaan siitä, että osaa "kusettaa" ihmisiä.
- se diplomi
jatkoa: tämä ei suinkaan ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, tuskin edes tunnen, mutta on paljon muitakin.
- rampe..:
se diplomi kirjoitti:
jatkoa: tämä ei suinkaan ollut tarkoitettu henkilökohtaiseksi, tuskin edes tunnen, mutta on paljon muitakin.
diplomi insinööri on maisteri. AMK insinööri oppii lähinnä esim. juottokolvia käyttämään. DI osaa luonnontieteet ja matematiikan, ja soveltaa niitä, keksii uutta. AMk inssi vain kolvaa.
- As I Lay Dying
rampe..: kirjoitti:
diplomi insinööri on maisteri. AMK insinööri oppii lähinnä esim. juottokolvia käyttämään. DI osaa luonnontieteet ja matematiikan, ja soveltaa niitä, keksii uutta. AMk inssi vain kolvaa.
Ei se kyllä ihan noinkaan mene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337