Seinältä
Mitta tuli täyteen! 22 päivä klo 12.00 on väkeä menossa Alahärmän koulukeskukselle antamaan tukensa näille lapsille, jotka syytöminä joutuvat kantamaan vastuun päättäjien munattomasta politiikasta. Rehtori vielä kehtaa kieltää lapsia edes puhumaan kokemuksistaan koulun ulkopuolella.
Itse aion saapua muiden jatkoksi paikalle. Nyt on näytettävä että tätä kansaa ei Sipilän komennolla hiljennetä. Tästä lähtien on lopetettava nöyristely ja näytettävä, että Suomessa on vielä miehiä ja naisia, joille ei kelpaa pelkästään maksajan rooli tässä unelmassa. Jos me ei lapsia suojella, niin kuka sitten? Opettajat ei uskalla puuttua kun itsekin saavat näiltä iäkkäiltä teineiltä nenäänsä.
Mitä tässä maassa oikein tapahtuu ?
4
199
Vastaukset
- Sipilä_pois
SIpilä ja Orpo on saatava pois huseeraamasta
- missä-on-vastuu
Sipilä, Orpo, Nerg, Risikko jne. ovat kaikki vastuussa tästä Suomessa olevasta hirvittävästä epäoikeudenmukaisuudesta, joka liittyy näihin asioihin. Turvapaikanhakijoita on vedätetty tulemaan Suomeen ja nyt ei pystytä omia lapsiakaan täällä enää suojaamaan. Koko homma on alusta alkaen hoidettu aivan päin honkia. Kaikkien taustat ja paperit olisi kuulunut tarkastaa rajalla, eikä vasta myöhemmin ja nyt näitä tuntemattomia tulijoita laitetaan kouluihin omien lastemme sekaan.
Kantakaa poliitikot vastuu mitä teette. Risikko tee jotain tai eroa.
- äläalistumuslimille
Islamisaatiota pukkaa.
- tapperlund
Ei tarvi tarkastaa mitään rajalla, kaikki 1991 jälkeen tulleet karvanaamat takaisin, samoin somalit viimeistä myöten ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244