Aion hankkia miljoonakaloja, mutta olen kuullut että poikasia tulee todella paljon enkä halua niin montaa kalaa pieneen akvaariooni. Mitä niille poikasille tehdään. Tapetaanko vain raa'asti, vai myisinkö niitä johonkin. Tarvitsen apua! Minulla ei ole muita kaloja jotka voisivat näitä poikasia syödä. Asiallisia vastauksia kiitos.
Mitä miljoonakalojen poikasille tehdään
2
154
Vastaukset
- sdfsfds
Älä vielä murehdi poikasista. Yritä ensin saada miljoonakalat pysymään hengissä. Miljoonakalat ovat nykyään todella vaativia kaloja.
- jrefgioesr
Hyvä ajatella ennakkoon asiaa. Sanoisin, että älä hanki niitä. Toki emäkalat saattavat syödä poikasia, jos ei ole hyviä piiloja niille, kuten tiheää pintakasvillisuutta. Akvaarioliikkeet _saattavat_ toki vastaanottaa hieman suuremmaksi kasvaneita, mutta vain saattavat. Lähtisin kuitenkin siitä, että jos ei ole tilaa, eikä varsinaisia petokaloja, ei kannata ottaa voimakkaasti lisääntyviä kaloja. Parasta olisi pitää kahta erillistä akvaariota, toisessa naaraat ja toisessa urokset, tarpeen vaatiessa sitten lisäännyttää. Ainakin eräässä akvaariossa lehtikalat kontrolloivat miljoonakalakantaa voimakkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259