Minä luulen että vain vähän, jatkuvasti työaikanakin Twitterissä, kallispalkkanen mies.
Luuletko et Pekka Saurilla on paljon työtä?
2
102
Vastaukset
Pekka Sauri sattuu olemaan frendini, joten taidan tietää, mitä hän tekee. Lopetti hiljattain Helsingin apilaiskaupunginjohtajan virassa, mutta ei ole rekrytoitunut vielä virallisesti mihinkään. Oletan, että Pekka kirjoittaa seuraavaksi toisen proosateoksensa. Tietokirjojahan hän kirjoittanut aiemmin, mutta vain yhden kaunokirjallisen teoksen, jonka nimi on Parempaa kuin seksi.
- ö-Öö
Mnaah
Oletan, kyllä duunia piisaa. Joku twitter kyllä ihan arkipäivää monenlaisissa hommissa. Noh, tunnetuin kai Trump, joka kirjoittaa paljon, Tosin, vähän harkitsemattomasti. Muistelen, Sauri on nykyisin vt, ei tietoa, jatkaako virkamiehenä, tai politiikassa. Ei tietoa palkasta, aika ison firman pomo kuitenkin. Oletettavasti julkista tietoa, googlaa, jos kiinnostaa, mua ei.
Hah, taenkwoodoo on hupaisa, en mä laske Sauria miksikään frendiksi, vaikka joskus jutellut sen kanssa, ihan sen duuniin liittyvässä asiassa.
=DW=
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164