Olen kerran rakastunut, mutta lähdin pois. Joskus mietin, mitä olisi tapahtunut, jos en olisi laskenut irti, kun tartuit kädestäni kiinni. Olisinkin palannut siihen viereesi lepäämään. Kun sujin oven, olin pakahtua. Kun kohtasin sinut sattumalta suojatiellä, kiiruhdin pois. Kun näit minut puistossa lapseni kanssa, lankesit polvillesi, mutta käänsin katseeni pois. Kun satuimme samaan vaunuun, poistuin väärällä pysäkillä ja nousin toiseen raitiovaunuun. Ehkä on hyvä ja järkevää, että en antanut elämän kirjoittaa meitä samalle sivulle. Olisit kuitenkin rikkonut sydämeni heti seuraavassa luvussa. Nyt minulla on muisto kauniista kesästä, jolloin maailma oli levollinen ja tyyni. Elämä jatkuu. Tähän janoon emme juo.
Pidä huoli itsestäsi
3
634
Vastaukset
- tuttutunne48
Elämään kuuluu riskin otto myös rakkaudessa.Älä arvaile vaan heittäydy.Tekemättömät asiat satuttavat eniten.
- hundredYearsago
Minäkin mietin aina miten tarina olisi jatkunut jos olisit jäänyt luokseni etkä mennyt kauas pois. Pelkäsin särkeväni kaksi sydäntä - omani ja sinun. Ajattelin sinun ansaitsevan miehen joka pystyy tarjoamaan sinulle enemmän kuin mitä minulla oli silloin tarjota. Nyt tiedän että niissä asioissa olin väärässä. Nyt jäi vain hieno muisto tuosta nuoruuden viattomuuden ajasta, kauniista kesästä ja epäilys siitä että päästin elämäni rakkauden menemään. Pidä sinäkin huoli itsestäsi. Toivottavasti muistat minua ajatuksissasi.
- KiitosSamoin
Olen viime aikoina saanut kiitosta sellaisten asioiden parista, joita arvostit ja joista olit kiinnostunut. Siksi kävit mielessäni. Nuoruuden viattomuuden aika ja kaunis kesä säilyvät muistoissa, mutta elämä jatkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih274387- 2603744
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282114Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701736Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161502Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81439Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4111348Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4341265Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501229Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070