Voiko neljän kuukauden vanhaa austraalianpaimenkoiraa käyttää 4-5km maasto lenkeillä?
Pentukoiran lenkkeilytys
5
179
Vastaukset
- Sportti_aussi
Tottahan toki voi, varsinkin hyviä vaihoehtoja on esimerkiksi poronpolkun 24 ja 30 kilometrin lenkit. Minä olen käynyt omani kanssa myös karhun kierroksen kun oli 4,5kk
- Ilmoittaja_pro
Tuollaiset eläin rääkkäjät tulisi ilmoittaa poliisille, minä ilmoitan heti jos näen koiran taluttajan pitkällä kävely lenkillä koiran kanssa.
- Parkkipaikkavahti
Tuollaisen koiranomistajan autosta ikkunat rikki kaupan pihalla, pistää vihaksi!!!
- älyhoijakaa
voihan sen koiranpennun ottaa miten pitkälle lenkille tahansa, kunhan kantaa pentua kun pikkuista alkaa väsyttämään.
- KoiratKestääLenkkiä
No pitää voida tai se ei ole normaalisti kehittynyt, toi matka ei ole enään ton ikäiselle koiralle yhtään mitään. Normaalisti koiran kunto kasvaa niin älyttömän nopeasti, että 20km ei ole enään mitään puolivuotiaalle. Jos nyt vasta aloitat lenkityksen niin ekat pariviikkoa vetää tota ja sitten matkaa voi huoletta pidentää vaikka 10km. Jos haluat koirasta hyvän ja sporttisenrakenteen omaavan niin silloin pitää töitä tehdä jo pennusta asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992