Pojanpolku

Tytöntie

Pojanpolulla on yksi kämppä jossa ramppaa porukkaa kuin meren mutaa. Olen kiinnittänyt huomiota että toistakymmentä äijää siellä majoittuu. Kukahan maksaa kämpän vuokran.....

22

1857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mobydicke

Raision kaupungin sosiaalitoimisto maksaa lähes kaikkien Pojanpolulla asuvien vuokrat. Se kämppä jota tarkoitat on vähimmäisyksikkö ja siellä saa käydä asunnottomat nukkumassa.

• Ihan hyvä ettei tartte ulkona.

• jeetelttaanvaan

onneksi kyseiset kompleksit ollaan purkamassa.

• polskikansaa

Onks nää ne puolalaiset?

• Sossuttelija

Ei liity Puolalaiset mitenkään tuohon kämppään. Kämppä on sosiaalitoimiston ylläpitämä asunto johon se majoittaa tyypit jolla ei ole tällähetkellä asuntoa.

• Polun-asukki

Kyllä siitä kämpästä lähtee yleensä yöaikaan aikamoista meteliä ja ei siinä naapurit pysty nukkumaan. Asiasta on valitettu kaupungille, mutta vetoavat siihen että asunnottomillekkin pitää jostain saada yöpymispaikka.

• Blaaaablaaa

Häh miks mä en tiedä tollasesta kimppakämpästä mitään, vaikka täällä asun? Jännää sekin, että "purettaviin" taloihin tehdään julkisivuremppaa.. Niinpä. Tietotoimistoilla taitaa olla aivan hemmetin tuulista vintillä. Niin ja mä ainakin maksan vuokrani ite sentilleen.

• Hoxhoxhox

On tosi jännää että et tiedä mitään siitä kimppakämpästä. Jos sinä maksat itse vuokrat niin se on vallan hieno juttu, mutta ihmetyttää että miksi olet Pojanpolulle muuttanut jos pystyt vuokrasi itse maksamaan.

• pojanpolkurules

Itse varmaankin nettipankissa maksavat muutkin vuokransa Pojanpolulla, mutta se raha maksamiseen tulee Kelalta.

• Blaaaablaaa

Ei tule mulle rahaa Kelasta. Ihan omalla työllä ansaittua rahaa. Jotkut ihmiset käyvät jopa töissä, jos et tiennyt. Pojanpolku on ihan mukava paikka asua, vaikkakin vuokrat korkeita asuntojen ikään ja kuntoon nähden.

• turmiontiellä

"majoittuu sinne", ei "majoittuu siellä". "Majailee siellä", "asuu siellä".

• Kaukaasian_helmi

Jos Pojanpolulla on vuokrat korkeita niin sitten on pakko olla kyseessä usean kuukauden vuokrarästit.

• Ent.Pojanpolkulainen

Parivuotta sitten asuin pojanpolulla ja vuokrat olivat yksiöstä 150 euroa kuukaudessa joten ei tuo nyt paha todellakaan ole. Asuisin vieläkin siellä, mutta kun satuin saamaan raveissa vähän isomman voiton niin oli varaa muuttaa muualle.

• Blaaaablaaa

No kolmiossa on vähän alle 900 että kyllä se on paljon. Ja eipä ainakaan meidän talon yksiötkään mitään 150 ole vaan 500. Että se siitä taas kerran. Mut hei mulla on varaa.

• Blaaaablaaa

Taisit unohtaa, et asumistuen jälkeen sossulle jäi maksettavaksi se 150... Ällö pummi!

• gettomasa

ota se suuhun ja vaikene

• Blaaaablaaa

Otan kyllä maksua vastaan. Siitähän mulle maksetaan ja rahaa virtaa.

• Heiheipummi

Katoskatos joku täällä jopa kadehtii niin mua, että kirjoittaa mun nimimerkillä. Kyllähän se voi ketuttaa, että toiset vaan pärjää ku toiset kerjää.. T: se aito Blaaaablaaa

• Hörhöt_hämmentää

Aika kovaa meteliä siitä yhteismajoitus kämpästä kuuluu öisin. Talossa pitäisi alkaa hiljaisuus klo 23, mutta Viron ja Puolan pölötystä kuuluu kyllä pitkälle yöhön.

• spiritisti

harhoja kuulet

• Anonyymi

Pojanpolku on kyllä nykyään ihan täysin rauhallinen paikka. Sopimukset tehdään aluksi lyhyinä määräaikaisina ja jos tulee häiriöitä, niin sopimusta ei jatketa.

Omassa rapussani asuu maahanmuuttajataustaisia lapsiperheitä ja muutama eläkeläinen. Vaikka on juhannus, niin mistään ei kuulu pihahdustakaan. Paitsi jos parvekkeen ovi on auki, kun lapset leikkivät sisäpihalla.

• Anonyymi

Lähes kaikki häiriköt on siirretty Naantaliin Pojalpolulta niin tottakai se rauhoittaa silloin aluetta todella paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5787
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      604
      2265
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1171
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1013
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      936
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      905
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe