Osaa pölyttäjistä uhkaa sukupuutto!
"Raportti pohjautuu kolmeentuhanteen tieteelliseen artikkeliin. Niiden perusteella voi sanoa, että sukupuutto uhkaa noin 16:ta prosenttia eläinpölyttäjistä. Sen sijaan tärkeimmistä pölyttäjistä eli hyönteisistä ei ole tarpeeksi tietoa maailmanlaajuisen uhanalaisuuden selvittämiseksi. Alueellisten arvioiden mukaan jopa yli 40 prosenttia mesipistiäisistä saattaa olla vaarassa."
http://www.hs.fi/tiede/art-2000005372554.html
Onko kretujen "suolaa, suolaa, enemmän suolaa"-jumala huomannut asian ja raottaako hän ehkä hieman yliluonnollisuuden verhoa ja lisää pölyttäjiä maailmaan? Ja eikös kaiken pitänyt näyttää hyvältä - lainaus suoraan Kaverin elämänhallintaoppaan luvusta "Luominen for Dummies": "Ja Jumala näki, että niin oli hyvä." Näköjään jossain on kussut: insinööri on tehnyt diplomi-insinöörin hommia.
Jos ei muuta, niin jankkaajakretuille tulee ongelma, kun ei voi jankata lauseella: "jos ei olisi Jumalaa, niin ei olisi pölyttäjiäkään".
Ininät vähenemässä?
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184