Eroprosessi päällä. Iso omakotitalo (yli 200 m2) halutulla ja kalliilla alueella laitetaan myyntiin. Ei ylimääräistä rahaa. Löysin unelmakämpän. Puolison suunnitelmat epäselvät. Miten tästä selviäisi kunnialla? Pahimmillanhan tuosta tulisi kolmen asunnon loukku
Uuden osto ja vuokralle anto kunnes saadaan vanha myytyä?
Ero ja asuntojen vaihto
3
303
Vastaukset
- Kakkossmiesss
No jos siihen saa helposti vuokralaisen, niin sitten tietysti vuokralle. Jos ei mene, niin toisen kannattaa varmaan jäädä asuntoon asumaan niin kauaksi kunnes asunto saadaan myytyä. Tämä siihen asuva tietysti vastaa talon normaaleista ylläpitokustannuksista ja ehkä maksaa toiselle osapuolelle vielä jonkinlaista vuokraa siltä ajalta kun asuu siinä.
Itse en ostaisi uutta asuntoa, ennen kuin rahat entisestä olisivat käsissä. - Tikruti
Itse samassa tilanteessa. Avopuoliso halusi erota, minä vuokrasin asunnon, ja hän jää taloon, kunnes saadaan myytyä.
- Tasapuolista
Jos kerran alue on haluttu niin talo myyntiin järkihintaan, jolloin kyllä menee kaupaksi. Jos ylihinnoittelet asunnon tunnesyistä, saat myydä sitä pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337