Hei! Onko täällä ketään joka olisi hakenut finskille tässä haussa service angent tehtävään? Miten videohaastattelut on teillä mennyt? Onko haastattelukutsuja vielä tullut kenellekkään? :)
Terv, malttamaton!!
Service Guide työ
26
1973
Vastaukset
- LiiiBra
Moi! Mä hain sinne ja seuraavaksi pitäisi tuo videohaastattelu tehdä... Näkee sit mitä tapahtuu. Onko kukaan suorittanut tuota online-tehtävää onko vaikea?
- Gia1
Moi!
Täällä sama tilanne. Pari päivää aikaa suorittaa ennakkotehtävät.😊 Oliko tuo sopimus määräaikainen ja osa-aikainen? Joku niin sanoi...Olin katsovinani, että kokoaikainen...En enää löydä ilmoitusta, kun haku päättynyt... - Gia1
Osari ja puolen vuoden pestihän se oli...Ei varmaan kenelläkään tietoa, mahtaisiko millä todennäköisyydellä sopimus syksyllä jatkuu...
- LiiBra
Mä ymmärsin sen myös niin että olisi kokoaikainen...
- Airport
Onko kukaan saanut kutsua haastatteluihin vielä?
- Malttamaton123
Täällä odotellaan vielä haastattelukutsua.. luulis nyt alkuviikosta kuuluvan kun perjantaina alkaa jo itse haastattelut.. apua kun jännittää! :D
- PenttiVauramo
Et sinä tyttönen tule mitään kutsua saamaan.
- Malttamaton123
PenttiVauramo kirjoitti:
Et sinä tyttönen tule mitään kutsua saamaan.
Sepä ei ole ymmärtääkseni sinun asiasi :)
- PenttiVauramo
Mitäs minä sanoin?
- Malttamaton123
PenttiVauramo kirjoitti:
Mitäs minä sanoin?
Kutsuhan sieltä tuli :)) kiitos tsempistä!! :)
- Hipsu1285
Oliko teistäkin vaikeat ennakkotehtävät?
- Airy
No, ei ne mitään helppoja tehtäviä kyllä ollut, mutta oli niitä ihan kiva tehdä. Englanti oli aika hankala, mutta toivotaan, että pisteet riittää :)
- KartsaSavolainen
Airy kirjoitti:
No, ei ne mitään helppoja tehtäviä kyllä ollut, mutta oli niitä ihan kiva tehdä. Englanti oli aika hankala, mutta toivotaan, että pisteet riittää :)
"Englanti oli aika hankala hankala" ja ajattelit lentoasemalle hakea töihin?
Järjen riemuvoitto. - Airy
KartsaSavolainen kirjoitti:
"Englanti oli aika hankala hankala" ja ajattelit lentoasemalle hakea töihin?
Järjen riemuvoitto.samat samat sanat sanat
- Keippola9898
Onko kukaan saanut vielä kutsuja?
- Huiskii
Ei ole vielä kutsuja kuulunut ainakaan täällä..
- Keippola9898
Kutsu tuli
- Happyyyy
Jeee kutsu tuli myös tänne! 🙌🏼
- Waitingggg
Ei ole mullekkaan kutsua tullut.. Tietääkö kukaan monta ne meinaa palkkaa? Tai monta service guidea ne on edes hakenut?
- Ihmettelijööö
Oliko tää muuten puolen vuoden määräaikaisuus vai vuoden?
- Waitingggg
Onko kukaan saanut kutsua tänään?
- Waitingg
Onko täällä jo haastattelussa olleita? :) miten muilla meni se? Itse olin tänään ja nyt odotellaan pääsikö vai ei!
- jeeeeeeee
Saiko kukaan kutsua marraskuun aikana haastatteluun? Minulle ainakin tuli sähköpostia että nyt hakevat tammikuussa alkavalle kurssille, ja varasin ajan haastatteluun.
- Sanni97
Mihin ajattelitte lahtea matkustelemaan? Me ajattelimme poikakaverini kanssa lahtea heti hiihtolomalla thaimaaseen Id lipuilla jos saan paikan.
- Extyöntekijä
Ei id-lippuja heti käyttöön saa... pitää odottaa monia monia kuukausia. Puoli vuotta.
- Hirppatsirppa
Siis tosi siistii olla tarjoilija neljässäkymmenessä jalassa äksee :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219